Приказ основних података о документу

dc.creatorTeovanović, Predrag
dc.date.accessioned2021-06-09T13:27:39Z
dc.date.available2021-06-09T13:27:39Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.issn1452-7367
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/272
dc.description.abstractU radu su razmotreni osnovni principi i implikacije kvalitativnog pristupa unutar društvenih nauka, sa posebnim osvrtom na područje specijalne edukacije i rehabilitacije. Ukratko su predstavljene osnovni istraživačke tradicije (akciono istraživanje, utemeljena teorija, studija slučaja i narativna analiza. Aksiološke postavke kvalitativne paradigme prodiskutovane su na više nivoa i predloženi posebni kriterijumi za procenu kvaliteta kvalitativnih istraživanja. Konačno, razmotreni su ključni doprinosi novog pristupa i mogućnosti njegove integracije u glavne tokove društvene nauke. .sr
dc.publisherUniverzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd
dc.rightsopenAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.sourceSpecijalna edukacija i rehabilitacija
dc.subjectkvalitativna paradigmasr
dc.subjectpozitivizamsr
dc.subjectmetodologijasr
dc.subjectepistemologijasr
dc.subjectvrednostisr
dc.titleNovi metodološki modeli u specijalnoj edukacijisr
dc.typearticle
dc.rights.licenseBY-SA
dc.citation.epage85
dc.citation.issue1-2
dc.citation.other(1-2): 69-85
dc.citation.rankM52
dc.citation.spage69
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_272
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

ДатотекеВеличинаФорматПреглед

Уз овај запис нема датотека.

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу