rFASPER - Repository of the Faculty of Special Education and Rehabilitation
Faculty of Special Education and Rehabilitation
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   rFASPER
  • rFASPER
  • Radovi istraživača / Researcher's publications
  • View Item
  •   rFASPER
  • rFASPER
  • Radovi istraživača / Researcher's publications
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Od atipičnog sazrevanja do opštih principa kognitivnog rasta i nazad - šta nam govori neurorazvojni pristup?

No Thumbnail
Authors
Krstić, Nadežda
Article (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
Na temelju kritičkog iščitavanja literature iz oblasti razvojne neuropsihologije i neuronauka, u ovom radu se raspravlja o ključnim pitanjima koja povezuju psihologiju i neurobiološki orijentisane nauke. Rasprava o procesima, mehanizmima i zakonitostima razvoja i kognitivnog funkcionisanja relevantna je između ostalog, i kao kategorijalni teorijski okvir za različite pristupe u savremenoj specijalnoj edukaciji i rehabilitaciji. .
Keywords:
razvoj deteta / razvojni poremećaji / neurokonstruktivizam
Source:
Specijalna edukacija i rehabilitacija, 2009, 1-2, 51-67
Publisher:
  • Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd

ISSN: 1452-7367

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_271
URI
http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/271
Collections
  • Radovi istraživača / Researcher's publications
Institution/Community
rFASPER
TY  - JOUR
AU  - Krstić, Nadežda
PY  - 2009
UR  - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/271
AB  - Na temelju kritičkog iščitavanja literature iz oblasti razvojne neuropsihologije i neuronauka, u ovom radu se raspravlja o ključnim pitanjima koja povezuju psihologiju i neurobiološki orijentisane nauke. Rasprava o procesima, mehanizmima i zakonitostima razvoja i kognitivnog funkcionisanja relevantna je između ostalog, i kao kategorijalni teorijski okvir za različite pristupe u savremenoj specijalnoj edukaciji i rehabilitaciji. .
PB  - Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd
T2  - Specijalna edukacija i rehabilitacija
T1  - Od atipičnog sazrevanja do opštih principa kognitivnog rasta i nazad - šta nam govori neurorazvojni pristup?
EP  - 67
IS  - 1-2
SP  - 51
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_271
ER  - 
@article{
author = "Krstić, Nadežda",
year = "2009",
abstract = "Na temelju kritičkog iščitavanja literature iz oblasti razvojne neuropsihologije i neuronauka, u ovom radu se raspravlja o ključnim pitanjima koja povezuju psihologiju i neurobiološki orijentisane nauke. Rasprava o procesima, mehanizmima i zakonitostima razvoja i kognitivnog funkcionisanja relevantna je između ostalog, i kao kategorijalni teorijski okvir za različite pristupe u savremenoj specijalnoj edukaciji i rehabilitaciji. .",
publisher = "Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd",
journal = "Specijalna edukacija i rehabilitacija",
title = "Od atipičnog sazrevanja do opštih principa kognitivnog rasta i nazad - šta nam govori neurorazvojni pristup?",
pages = "67-51",
number = "1-2",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_271"
}
Krstić, N.. (2009). Od atipičnog sazrevanja do opštih principa kognitivnog rasta i nazad - šta nam govori neurorazvojni pristup?. in Specijalna edukacija i rehabilitacija
Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd.(1-2), 51-67.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_271
Krstić N. Od atipičnog sazrevanja do opštih principa kognitivnog rasta i nazad - šta nam govori neurorazvojni pristup?. in Specijalna edukacija i rehabilitacija. 2009;(1-2):51-67.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_271 .
Krstić, Nadežda, "Od atipičnog sazrevanja do opštih principa kognitivnog rasta i nazad - šta nam govori neurorazvojni pristup?" in Specijalna edukacija i rehabilitacija, no. 1-2 (2009):51-67,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_271 .

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About the rFASPER Repository | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceCommunitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About the rFASPER Repository | Send Feedback

OpenAIRERCUB