rFASPER - Repository of the Faculty of Special Education and Rehabilitation
Faculty of Special Education and Rehabilitation
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   rFASPER
  • rFASPER
  • Radovi istraživača / Researcher's publications
  • View Item
  •   rFASPER
  • rFASPER
  • Radovi istraživača / Researcher's publications
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Pedagoška psihologija: udžbenik s priručnikom za vežbe

Authorized Users Only
2017
Authors
Antić, Slobodanka
Arsenović Pavlović, Marina
Jolić Marjanović, Zorana
Book (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
Ovaj udžbenik namenjen je studentkinjama i studentima Fakulteta za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (koji se ranije zvao Defektološki fakultet) u Beogradu, kao i studentima srodnih profila koji će se profesionalno baviti vaspitanjem i obrazovanjem dece i odraslih. Naše obrazovanje je u velikoj meri kurikulocentrično i zato ima smisla pisati ovakve udžbenike, čak i kada su predmeti, pa i fakulteti, u krizi. Nadamo se da će ovakav udžbenik bar delimično uputiti studentkinje i studente na probleme marginalnih grupa u obrazovnom sistemu. Neke od glavnih tema ovog udžbenika mogle bi se koristiti u obrazovanju i drugih profila budućih nastavnika i nastavnica, kao i vaspitača i vaspitačica. Pod sadašnjim uslovima dodiplomskog obrazovanja prosvetnih kadrova može doći do njihove dekvalifikacije i deprofesionalizacije. Ovaj udžbenik može da se koristi i u radu sa postdiplomcima političkih nauka i lingvističkih studija. Potrebno je da se u drušvenim naukama stvori realna sl...ika deteta i čoveka uopšte, da oni postanu vidljivi u obrazovnim programima i sadržajima drugih medija. Potrebno je da, sem fakulteta, razne lokalne organizacije, centri, klubovi i nevladine organizacije kroz školske i vanškolske projekte, u kojima će učestvovati i predstavnici manjinskih grupa, obezbede istinski ozbiljne, uravnotežene i obuhvatne pristupe temama vezanim za žene, decu, starije osobe, osobe sa različitim vrstama ometenosti. Izučavanjem ovih grupa, društvene nauke treba da sistematski oblikuju javno mnjenje o njima i da vrše neprekidno medijsko opismenjavanje dece i odraslih.

Source:
2017, 598-
Publisher:
  • Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation

ISBN: 978-86-6203-091-7

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2669
URI
http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/2669
Collections
  • Radovi istraživača / Researcher's publications
Institution/Community
rFASPER
TY  - BOOK
AU  - Antić, Slobodanka
AU  - Arsenović Pavlović, Marina
AU  - Jolić Marjanović, Zorana
PY  - 2017
UR  - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/2669
AB  - Ovaj udžbenik namenjen je studentkinjama i studentima
Fakulteta za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju
(koji se ranije zvao Defektološki fakultet) u Beogradu,
kao i studentima srodnih profila koji će se profesionalno
baviti vaspitanjem i obrazovanjem dece i odraslih. Naše
obrazovanje je u velikoj meri kurikulocentrično i zato ima
smisla pisati ovakve udžbenike, čak i kada su predmeti,
pa i fakulteti, u krizi. Nadamo se da će ovakav udžbenik
bar delimično uputiti studentkinje i studente na probleme
marginalnih grupa u obrazovnom sistemu. Neke od glavnih
tema ovog udžbenika mogle bi se koristiti u obrazovanju
i drugih profila budućih nastavnika i nastavnica, kao i
vaspitača i vaspitačica.
Pod sadašnjim uslovima dodiplomskog obrazovanja
prosvetnih kadrova može doći do njihove dekvalifikacije
i deprofesionalizacije. Ovaj udžbenik može da se koristi
i u radu sa postdiplomcima političkih nauka i lingvističkih
studija. Potrebno je da se u drušvenim naukama
stvori realna slika deteta i čoveka uopšte, da oni postanu vidljivi u obrazovnim programima i sadržajima
drugih medija. Potrebno je da, sem fakulteta, razne lokalne organizacije, centri, klubovi i nevladine
organizacije kroz školske i vanškolske projekte, u kojima će učestvovati i predstavnici manjinskih grupa,
obezbede istinski ozbiljne, uravnotežene i obuhvatne pristupe temama vezanim za žene, decu, starije
osobe, osobe sa različitim vrstama ometenosti. Izučavanjem ovih grupa, društvene nauke treba da sistematski
oblikuju javno mnjenje o njima i da vrše neprekidno medijsko opismenjavanje dece i odraslih.
PB  - Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation
T1  - Pedagoška psihologija: udžbenik s priručnikom za vežbe
SP  - 598
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2669
ER  - 
@book{
author = "Antić, Slobodanka and Arsenović Pavlović, Marina and Jolić Marjanović, Zorana",
year = "2017",
abstract = "Ovaj udžbenik namenjen je studentkinjama i studentima
Fakulteta za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju
(koji se ranije zvao Defektološki fakultet) u Beogradu,
kao i studentima srodnih profila koji će se profesionalno
baviti vaspitanjem i obrazovanjem dece i odraslih. Naše
obrazovanje je u velikoj meri kurikulocentrično i zato ima
smisla pisati ovakve udžbenike, čak i kada su predmeti,
pa i fakulteti, u krizi. Nadamo se da će ovakav udžbenik
bar delimično uputiti studentkinje i studente na probleme
marginalnih grupa u obrazovnom sistemu. Neke od glavnih
tema ovog udžbenika mogle bi se koristiti u obrazovanju
i drugih profila budućih nastavnika i nastavnica, kao i
vaspitača i vaspitačica.
Pod sadašnjim uslovima dodiplomskog obrazovanja
prosvetnih kadrova može doći do njihove dekvalifikacije
i deprofesionalizacije. Ovaj udžbenik može da se koristi
i u radu sa postdiplomcima političkih nauka i lingvističkih
studija. Potrebno je da se u drušvenim naukama
stvori realna slika deteta i čoveka uopšte, da oni postanu vidljivi u obrazovnim programima i sadržajima
drugih medija. Potrebno je da, sem fakulteta, razne lokalne organizacije, centri, klubovi i nevladine
organizacije kroz školske i vanškolske projekte, u kojima će učestvovati i predstavnici manjinskih grupa,
obezbede istinski ozbiljne, uravnotežene i obuhvatne pristupe temama vezanim za žene, decu, starije
osobe, osobe sa različitim vrstama ometenosti. Izučavanjem ovih grupa, društvene nauke treba da sistematski
oblikuju javno mnjenje o njima i da vrše neprekidno medijsko opismenjavanje dece i odraslih.",
publisher = "Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation",
title = "Pedagoška psihologija: udžbenik s priručnikom za vežbe",
pages = "598",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2669"
}
Antić, S., Arsenović Pavlović, M.,& Jolić Marjanović, Z.. (2017). Pedagoška psihologija: udžbenik s priručnikom za vežbe. 
Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation., 598.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2669
Antić S, Arsenović Pavlović M, Jolić Marjanović Z. Pedagoška psihologija: udžbenik s priručnikom za vežbe. 2017;:598.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2669 .
Antić, Slobodanka, Arsenović Pavlović, Marina, Jolić Marjanović, Zorana, "Pedagoška psihologija: udžbenik s priručnikom za vežbe" (2017):598,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2669 .

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About the rFASPER Repository | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceCommunitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About the rFASPER Repository | Send Feedback

OpenAIRERCUB