Pedagoška psihologija: udžbenik s priručnikom za vežbe
Abstract
Ovaj udžbenik namenjen je studentkinjama i studentima
Fakulteta za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju
(koji se ranije zvao Defektološki fakultet) u Beogradu,
kao i studentima srodnih profila koji će se profesionalno
baviti vaspitanjem i obrazovanjem dece i odraslih. Naše
obrazovanje je u velikoj meri kurikulocentrično i zato ima
smisla pisati ovakve udžbenike, čak i kada su predmeti,
pa i fakulteti, u krizi. Nadamo se da će ovakav udžbenik
bar delimično uputiti studentkinje i studente na probleme
marginalnih grupa u obrazovnom sistemu. Neke od glavnih
tema ovog udžbenika mogle bi se koristiti u obrazovanju
i drugih profila budućih nastavnika i nastavnica, kao i
vaspitača i vaspitačica.
Pod sadašnjim uslovima dodiplomskog obrazovanja
prosvetnih kadrova može doći do njihove dekvalifikacije
i deprofesionalizacije. Ovaj udžbenik može da se koristi
i u radu sa postdiplomcima političkih nauka i lingvističkih
studija. Potrebno je da se u drušvenim naukama
stvori realna sl...ika deteta i čoveka uopšte, da oni postanu vidljivi u obrazovnim programima i sadržajima
drugih medija. Potrebno je da, sem fakulteta, razne lokalne organizacije, centri, klubovi i nevladine
organizacije kroz školske i vanškolske projekte, u kojima će učestvovati i predstavnici manjinskih grupa,
obezbede istinski ozbiljne, uravnotežene i obuhvatne pristupe temama vezanim za žene, decu, starije
osobe, osobe sa različitim vrstama ometenosti. Izučavanjem ovih grupa, društvene nauke treba da sistematski
oblikuju javno mnjenje o njima i da vrše neprekidno medijsko opismenjavanje dece i odraslih.
Source:
2017, 598-Publisher:
- Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation
Collections
Institution/Community
rFASPERTY - BOOK AU - Antić, Slobodanka AU - Arsenović Pavlović, Marina AU - Jolić Marjanović, Zorana PY - 2017 UR - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/2669 AB - Ovaj udžbenik namenjen je studentkinjama i studentima Fakulteta za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (koji se ranije zvao Defektološki fakultet) u Beogradu, kao i studentima srodnih profila koji će se profesionalno baviti vaspitanjem i obrazovanjem dece i odraslih. Naše obrazovanje je u velikoj meri kurikulocentrično i zato ima smisla pisati ovakve udžbenike, čak i kada su predmeti, pa i fakulteti, u krizi. Nadamo se da će ovakav udžbenik bar delimično uputiti studentkinje i studente na probleme marginalnih grupa u obrazovnom sistemu. Neke od glavnih tema ovog udžbenika mogle bi se koristiti u obrazovanju i drugih profila budućih nastavnika i nastavnica, kao i vaspitača i vaspitačica. Pod sadašnjim uslovima dodiplomskog obrazovanja prosvetnih kadrova može doći do njihove dekvalifikacije i deprofesionalizacije. Ovaj udžbenik može da se koristi i u radu sa postdiplomcima političkih nauka i lingvističkih studija. Potrebno je da se u drušvenim naukama stvori realna slika deteta i čoveka uopšte, da oni postanu vidljivi u obrazovnim programima i sadržajima drugih medija. Potrebno je da, sem fakulteta, razne lokalne organizacije, centri, klubovi i nevladine organizacije kroz školske i vanškolske projekte, u kojima će učestvovati i predstavnici manjinskih grupa, obezbede istinski ozbiljne, uravnotežene i obuhvatne pristupe temama vezanim za žene, decu, starije osobe, osobe sa različitim vrstama ometenosti. Izučavanjem ovih grupa, društvene nauke treba da sistematski oblikuju javno mnjenje o njima i da vrše neprekidno medijsko opismenjavanje dece i odraslih. PB - Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation T1 - Pedagoška psihologija: udžbenik s priručnikom za vežbe SP - 598 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2669 ER -
@book{ author = "Antić, Slobodanka and Arsenović Pavlović, Marina and Jolić Marjanović, Zorana", year = "2017", abstract = "Ovaj udžbenik namenjen je studentkinjama i studentima Fakulteta za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (koji se ranije zvao Defektološki fakultet) u Beogradu, kao i studentima srodnih profila koji će se profesionalno baviti vaspitanjem i obrazovanjem dece i odraslih. Naše obrazovanje je u velikoj meri kurikulocentrično i zato ima smisla pisati ovakve udžbenike, čak i kada su predmeti, pa i fakulteti, u krizi. Nadamo se da će ovakav udžbenik bar delimično uputiti studentkinje i studente na probleme marginalnih grupa u obrazovnom sistemu. Neke od glavnih tema ovog udžbenika mogle bi se koristiti u obrazovanju i drugih profila budućih nastavnika i nastavnica, kao i vaspitača i vaspitačica. Pod sadašnjim uslovima dodiplomskog obrazovanja prosvetnih kadrova može doći do njihove dekvalifikacije i deprofesionalizacije. Ovaj udžbenik može da se koristi i u radu sa postdiplomcima političkih nauka i lingvističkih studija. Potrebno je da se u drušvenim naukama stvori realna slika deteta i čoveka uopšte, da oni postanu vidljivi u obrazovnim programima i sadržajima drugih medija. Potrebno je da, sem fakulteta, razne lokalne organizacije, centri, klubovi i nevladine organizacije kroz školske i vanškolske projekte, u kojima će učestvovati i predstavnici manjinskih grupa, obezbede istinski ozbiljne, uravnotežene i obuhvatne pristupe temama vezanim za žene, decu, starije osobe, osobe sa različitim vrstama ometenosti. Izučavanjem ovih grupa, društvene nauke treba da sistematski oblikuju javno mnjenje o njima i da vrše neprekidno medijsko opismenjavanje dece i odraslih.", publisher = "Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation", title = "Pedagoška psihologija: udžbenik s priručnikom za vežbe", pages = "598", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2669" }
Antić, S., Arsenović Pavlović, M.,& Jolić Marjanović, Z.. (2017). Pedagoška psihologija: udžbenik s priručnikom za vežbe. Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation., 598. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2669
Antić S, Arsenović Pavlović M, Jolić Marjanović Z. Pedagoška psihologija: udžbenik s priručnikom za vežbe. 2017;:598. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2669 .
Antić, Slobodanka, Arsenović Pavlović, Marina, Jolić Marjanović, Zorana, "Pedagoška psihologija: udžbenik s priručnikom za vežbe" (2017):598, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2669 .