Приказ основних података о документу

Individualizovana nastava u individualno planiranim programima u školama za gluve i nagluve učenike

dc.creatorKovačević, Jasmina
dc.creatorMilosavljević, Ana
dc.date.accessioned2021-06-09T13:24:32Z
dc.date.available2021-06-09T13:24:32Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.issn0354-8759
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/224
dc.description.abstractThe study deals with the effects of using individual programs through computer technology in the education children with hearing impairments. The sample includes children with the hearing impairment, intellectual abilities, between 15 and 18 years of calendar age, attending the secondary vocational training school in Kragujevac. The results point to a significant statistical difference between the achievements of the examinees who underwent the classical educational treatment and those whose education was based on individual programs through computer technology, in favor of the latter.en
dc.description.abstractU radu su prikazani rezultati primene individualizovane nastave individualno planiranim programima rada u nastavi gluvih i nagluvih učenika. Uzorak je formiran od gluvih i nagluvih učenika, prosečnih intelektualnih sposobnosti, kalendarskog uzrasta od 15 do 18 godina, koji pohađaju srednju školu za profesionalno osposobljavanje u Kragujevcu. Dobijeni rezultati pokazuju značajnu statističku razliku između ostvarenog obrazovnog postignuća primenom klasičnog rada, tradicionalnim metodama, postupcima i oblicima u korist primene individualizovane nastave individualno planiranim programima rada.sr
dc.publisherUniverzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd
dc.rightsopenAccess
dc.sourceBeogradska defektološka škola
dc.subjectindividualizationen
dc.subjectindividual programsen
dc.subjectcurriculumen
dc.subjecthearing impairmentsen
dc.subjecteducationen
dc.subjectindividualizacijasr
dc.subjectindividualni programsr
dc.subjectoštećenje sluhasr
dc.subjectobrazovanjesr
dc.subjecttradicionalna nastavasr
dc.titleIndividualization of individually planning programs of the curriculum and the teaching processing children with hearing impairmentsen
dc.titleIndividualizovana nastava u individualno planiranim programima u školama za gluve i nagluve učenikesr
dc.typearticle
dc.rights.licenseARR
dc.citation.epage46
dc.citation.issue2
dc.citation.other(2): 37-46
dc.citation.spage37
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_224
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

ДатотекеВеличинаФорматПреглед

Уз овај запис нема датотека.

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу