A square of mathematical knowledge at the children with intellectual disabilities
Usvojenost matematičkih sadržaja kod dece ometene u intelektualnom razvoj
Апстракт
This paper is based on evaluation of adoption level of academic terms that included in teaching mathematics. Sample contains 31 young school age participations, booth sexes. During knowledge evaluation numerical marks are taken from school records. Research is done in all elementary schools of children with intellectual disabilities in city of Belgrade. The results point out the significant statistical correlation between numerical marks and IQ.
Rad obuhvata procenu nivoa usvojenosti školskih znanja iz nastavnog predmeta Matematika. Uzorak obuhvata 31-og ispitanika mlađeg školskog uzrasta, oba pola. Pri proceni znanja korišćene su numeričke ocene preuzete iz školske dokumentacije. Istraživanje je obavljeno u svim OŠ za decu s lakom mentalnom retardacijom na teritoriji Beograda. Rezultati ukazuju na statistički značajnu povezanost između koeficijenta inteligencije i matematičkih pojmova.
Кључне речи:
numerical marks / mathematics / intellectual disabilities / numeričko ocenjivanje / matematika / intelektualna ometenostИзвор:
Beogradska defektološka škola, 2008, 2, 101-107Издавач:
- Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd
Институција/група
rFASPERTY - JOUR AU - Japundža-Milisavljević, Mirjana AU - Maćešić-Petrović, Dragana PY - 2008 UR - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/222 AB - This paper is based on evaluation of adoption level of academic terms that included in teaching mathematics. Sample contains 31 young school age participations, booth sexes. During knowledge evaluation numerical marks are taken from school records. Research is done in all elementary schools of children with intellectual disabilities in city of Belgrade. The results point out the significant statistical correlation between numerical marks and IQ. AB - Rad obuhvata procenu nivoa usvojenosti školskih znanja iz nastavnog predmeta Matematika. Uzorak obuhvata 31-og ispitanika mlađeg školskog uzrasta, oba pola. Pri proceni znanja korišćene su numeričke ocene preuzete iz školske dokumentacije. Istraživanje je obavljeno u svim OŠ za decu s lakom mentalnom retardacijom na teritoriji Beograda. Rezultati ukazuju na statistički značajnu povezanost između koeficijenta inteligencije i matematičkih pojmova. PB - Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd T2 - Beogradska defektološka škola T1 - A square of mathematical knowledge at the children with intellectual disabilities T1 - Usvojenost matematičkih sadržaja kod dece ometene u intelektualnom razvoj EP - 107 IS - 2 SP - 101 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_222 ER -
@article{ author = "Japundža-Milisavljević, Mirjana and Maćešić-Petrović, Dragana", year = "2008", abstract = "This paper is based on evaluation of adoption level of academic terms that included in teaching mathematics. Sample contains 31 young school age participations, booth sexes. During knowledge evaluation numerical marks are taken from school records. Research is done in all elementary schools of children with intellectual disabilities in city of Belgrade. The results point out the significant statistical correlation between numerical marks and IQ., Rad obuhvata procenu nivoa usvojenosti školskih znanja iz nastavnog predmeta Matematika. Uzorak obuhvata 31-og ispitanika mlađeg školskog uzrasta, oba pola. Pri proceni znanja korišćene su numeričke ocene preuzete iz školske dokumentacije. Istraživanje je obavljeno u svim OŠ za decu s lakom mentalnom retardacijom na teritoriji Beograda. Rezultati ukazuju na statistički značajnu povezanost između koeficijenta inteligencije i matematičkih pojmova.", publisher = "Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd", journal = "Beogradska defektološka škola", title = "A square of mathematical knowledge at the children with intellectual disabilities, Usvojenost matematičkih sadržaja kod dece ometene u intelektualnom razvoj", pages = "107-101", number = "2", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_222" }
Japundža-Milisavljević, M.,& Maćešić-Petrović, D.. (2008). A square of mathematical knowledge at the children with intellectual disabilities. in Beogradska defektološka škola Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd.(2), 101-107. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_222
Japundža-Milisavljević M, Maćešić-Petrović D. A square of mathematical knowledge at the children with intellectual disabilities. in Beogradska defektološka škola. 2008;(2):101-107. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_222 .
Japundža-Milisavljević, Mirjana, Maćešić-Petrović, Dragana, "A square of mathematical knowledge at the children with intellectual disabilities" in Beogradska defektološka škola, no. 2 (2008):101-107, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_222 .