rFASPER - Repository of the Faculty of Special Education and Rehabilitation
Faculty of Special Education and Rehabilitation
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   rFASPER
  • rFASPER
  • Radovi istraživača / Researcher's publications
  • View Item
  •   rFASPER
  • rFASPER
  • Radovi istraživača / Researcher's publications
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Praktikum preventivno-korektivnog rada u osnovnoj školi

Authorized Users Only
2012
Authors
Nedović, Goran
Rapaić, Dragan
Book (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
Savremena naučna dostignuća u pedagogiji promenila su tra- dicionalni pristup rada u osnovnoj školi. Akcenat je stavljen na razvoj novih metodologija preventivno-korektivnog rada u cilju uklanjanja, ublažavanja i ispravljanja razvojnih smetnji i problema u učenju. Tako, preventivno-korektivni rad postaje jedan od značaj- nih principa edukacije i rehabilitacije dece ometene u razvoju, bez obzira da li se ta deca vaspitavaju i obrazuju u posebnim (spe- cijalnim) ili redovnim školama. Elementi preventivno-korektivnog rada prisutni su, više ili manje, u celokupnom obrazovno-vaspitnom radu sa decom omete- nom u razvoju, a realizuju se kroz nastavne i vannastavne aktivnos- ti. Osnovna paradigma je, da se problemi u učenju mogu savladati ili ublažiti razvojem sposobnosti na kojima se učenje zasniva, a ne prostim ponavljanjem gradiva. Praktikum je prvenstveno namenjen studentima osnovnih aka- demskih studija Fakulteta za specijalnu edukaciju i rehabilita- ciju. Rukopis prati pr...ogram predmeta Metodika preventivno-ko- rektivnog rada sa decom sa motoričkim poremećajima školskog uz- rasta, koji se sluša na studijskom programu Specijalna edukacija i rehabilitacija osoba sa motoričkim poremećajima. Neophodan je za praćenje nastave ovog predmeta i pripremu ispita. U metodo- loškom smislu, praktikum je koncipiran u odnosu na savremeni pristup edukaciji dece ometene u razvoju, pa samim tim može biti koristan i za stručnjake koji su ranije diplomirali na ovom Fa- kultetu. Metodološki okvir je prepoznatnjiv i primenjiv u radu i sa drugim kategorija dece ometene u razvoju na školskom uzrastu

Source:
2012, 122-
Publisher:
  • Društvo defektologa Srbije

ISBN: 978-86-84765-32-3

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2113
URI
http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/2113
Collections
  • Radovi istraživača / Researcher's publications
Institution/Community
rFASPER
TY  - BOOK
AU  - Nedović, Goran
AU  - Rapaić, Dragan
PY  - 2012
UR  - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/2113
AB  - Savremena naučna dostignuća u pedagogiji promenila su tra-
dicionalni pristup rada u osnovnoj školi. Akcenat je stavljen na
razvoj novih metodologija preventivno-korektivnog rada u cilju
uklanjanja, ublažavanja i ispravljanja razvojnih smetnji i problema
u učenju. Tako, preventivno-korektivni rad postaje jedan od značaj-
nih principa edukacije i rehabilitacije dece ometene u razvoju,
bez obzira da li se ta deca vaspitavaju i obrazuju u posebnim (spe-
cijalnim) ili redovnim školama.
Elementi preventivno-korektivnog rada prisutni su, više
ili manje, u celokupnom obrazovno-vaspitnom radu sa decom omete-
nom u razvoju, a realizuju se kroz nastavne i vannastavne aktivnos-
ti. Osnovna paradigma je, da se problemi u učenju mogu savladati
ili ublažiti razvojem sposobnosti na kojima se učenje zasniva, a
ne prostim ponavljanjem gradiva.
Praktikum je prvenstveno namenjen studentima osnovnih aka-
demskih studija Fakulteta za specijalnu edukaciju i rehabilita-
ciju. Rukopis prati program predmeta Metodika preventivno-ko-
rektivnog rada sa decom sa motoričkim poremećajima školskog uz-
rasta, koji se sluša na studijskom programu Specijalna edukacija
i rehabilitacija osoba sa motoričkim poremećajima. Neophodan
je za praćenje nastave ovog predmeta i pripremu ispita. U metodo-
loškom smislu, praktikum je koncipiran u odnosu na savremeni
pristup edukaciji dece ometene u razvoju, pa samim tim može biti
koristan i za stručnjake koji su ranije diplomirali na ovom Fa-
kultetu. Metodološki okvir je prepoznatnjiv i primenjiv u radu i
sa drugim kategorija dece ometene u razvoju na školskom uzrastu
PB  - Društvo defektologa Srbije
T1  - Praktikum preventivno-korektivnog rada u osnovnoj školi
SP  - 122
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2113
ER  - 
@book{
author = "Nedović, Goran and Rapaić, Dragan",
year = "2012",
abstract = "Savremena naučna dostignuća u pedagogiji promenila su tra-
dicionalni pristup rada u osnovnoj školi. Akcenat je stavljen na
razvoj novih metodologija preventivno-korektivnog rada u cilju
uklanjanja, ublažavanja i ispravljanja razvojnih smetnji i problema
u učenju. Tako, preventivno-korektivni rad postaje jedan od značaj-
nih principa edukacije i rehabilitacije dece ometene u razvoju,
bez obzira da li se ta deca vaspitavaju i obrazuju u posebnim (spe-
cijalnim) ili redovnim školama.
Elementi preventivno-korektivnog rada prisutni su, više
ili manje, u celokupnom obrazovno-vaspitnom radu sa decom omete-
nom u razvoju, a realizuju se kroz nastavne i vannastavne aktivnos-
ti. Osnovna paradigma je, da se problemi u učenju mogu savladati
ili ublažiti razvojem sposobnosti na kojima se učenje zasniva, a
ne prostim ponavljanjem gradiva.
Praktikum je prvenstveno namenjen studentima osnovnih aka-
demskih studija Fakulteta za specijalnu edukaciju i rehabilita-
ciju. Rukopis prati program predmeta Metodika preventivno-ko-
rektivnog rada sa decom sa motoričkim poremećajima školskog uz-
rasta, koji se sluša na studijskom programu Specijalna edukacija
i rehabilitacija osoba sa motoričkim poremećajima. Neophodan
je za praćenje nastave ovog predmeta i pripremu ispita. U metodo-
loškom smislu, praktikum je koncipiran u odnosu na savremeni
pristup edukaciji dece ometene u razvoju, pa samim tim može biti
koristan i za stručnjake koji su ranije diplomirali na ovom Fa-
kultetu. Metodološki okvir je prepoznatnjiv i primenjiv u radu i
sa drugim kategorija dece ometene u razvoju na školskom uzrastu",
publisher = "Društvo defektologa Srbije",
title = "Praktikum preventivno-korektivnog rada u osnovnoj školi",
pages = "122",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2113"
}
Nedović, G.,& Rapaić, D.. (2012). Praktikum preventivno-korektivnog rada u osnovnoj školi. 
Društvo defektologa Srbije., 122.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2113
Nedović G, Rapaić D. Praktikum preventivno-korektivnog rada u osnovnoj školi. 2012;:122.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2113 .
Nedović, Goran, Rapaić, Dragan, "Praktikum preventivno-korektivnog rada u osnovnoj školi" (2012):122,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2113 .

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About the rFASPER Repository | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceCommunitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About the rFASPER Repository | Send Feedback

OpenAIRERCUB