Приказ основних података о документу

Neuropsihološke funkcije i nastava matematike kod dece sa intelektualnom ometenošću

dc.creatorJapundža-Milisavljević, Mirjana
dc.date.accessioned2021-06-09T13:23:39Z
dc.date.available2021-06-09T13:23:39Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.issn0031-3807
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/210
dc.description.abstractThe aim of this research refers to identification of factors which are statistically importantly connected with adoption mathematics curriculum by the children with intellectual retardation (IQ). The basis aim of this research refers to the fact that it is necessary to identify factors which are directly connected to adoption of the teaching materials. 124 interviewees age 8- 16 were questioned with the Test of twenty questions for estimation of executive function, Stroop test, Betr-Cragin test, Ray-test, Akaida test and Lap test for estimation of academic achievements. Our results show a high connection between adoption of mathematical contents and neuro-psychological functions.en
dc.description.abstractCilj istraživanja odnosi se na identifikovanje faktora koji su statistički značajno povezani sa usvajanjem gradiva nastave matematike kod dece sa intelektualnom ometenošću (IO). Osnovna svrha ovog istraživanja odnosila se na činjenicu da je potrebno identifikovati faktore koji su direktno povezani sa usvajanjem nastavnog gradiva. Sto dvadeset četiri ispitanika starosti 8-16 godina ispitano je Testom dvadeset pitanja za procenu egzekutivnih funkcija, Stroop testom, Beter-Cragin testom, Rej testom, Akadia testom kao i Lap testom procene akademskih postignuća. Naši rezultati ukazuju na visoku povezanost između usvajanja matematičkih sadržaja i neuropsiholoških funkcija.sr
dc.publisherForum pedagoga Srbije i Crne Gore, Beograd
dc.rightsopenAccess
dc.sourcePedagogija
dc.subjectattentionen
dc.subjectmemoryen
dc.subjectspace-time orientationen
dc.subjectmathematicsen
dc.subjectintellectual retardationen
dc.subjectpažnjasr
dc.subjectpamćenjesr
dc.subjectprostorno-vremenska orijentacijasr
dc.subjectmatematikasr
dc.subjectintelektualna ometenostsr
dc.titleNeuro-psychological functions and teaching mathematics children with intellectual retardationen
dc.titleNeuropsihološke funkcije i nastava matematike kod dece sa intelektualnom ometenošćusr
dc.typearticle
dc.rights.licenseARR
dc.citation.epage673
dc.citation.issue4
dc.citation.other63(4): 666-673
dc.citation.spage666
dc.citation.volume63
dc.identifier.fulltexthttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/bitstream/id/331/207.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_210
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу