Приказ основних података о документу

Stil učenja osoba sa autizmomi implikacije za edukaciju

dc.creatorMilačić-Vidojević, Ivona
dc.date.accessioned2021-06-09T13:22:19Z
dc.date.available2021-06-09T13:22:19Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.issn0354-8759
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/189
dc.description.abstractThe objective of this research is to determine, by review of the literature written by autistic persons, the specific learning style, social skill learning and implications for inclusive education.en
dc.description.abstractCilj ovog rada je da uvidom u literaturu koju su pisale osobe sa autizmom saznamo kakav je specifičan stil učenja osoba sa autizmom i koje su preporuke učiteljima u primeni specifičnih metoda podsticanja učenja i učenja socijalnih veština u procesu inkluzivnog obrazovanja.sr
dc.publisherUniverzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd
dc.rightsopenAccess
dc.sourceBeogradska defektološka škola
dc.subjectautismen
dc.subjectAsperger syndromeen
dc.subjectlearning styleen
dc.subjecteducationen
dc.subjectautizamsr
dc.subjectAspergerov sindromsr
dc.subjectstil učenjasr
dc.subjectobrazovanjesr
dc.titleThe specific learning style of autistic persons and implications for educationen
dc.titleStil učenja osoba sa autizmomi implikacije za edukacijusr
dc.typearticle
dc.rights.licenseARR
dc.citation.epage150
dc.citation.issue2
dc.citation.other(2): 139-150
dc.citation.spage139
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_189
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

ДатотекеВеличинаФорматПреглед

Уз овај запис нема датотека.

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу