Приказ основних података о документу
The specific learning style of autistic persons and implications for education
Stil učenja osoba sa autizmomi implikacije za edukaciju
dc.creator | Milačić-Vidojević, Ivona | |
dc.date.accessioned | 2021-06-09T13:22:19Z | |
dc.date.available | 2021-06-09T13:22:19Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.issn | 0354-8759 | |
dc.identifier.uri | http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/189 | |
dc.description.abstract | The objective of this research is to determine, by review of the literature written by autistic persons, the specific learning style, social skill learning and implications for inclusive education. | en |
dc.description.abstract | Cilj ovog rada je da uvidom u literaturu koju su pisale osobe sa autizmom saznamo kakav je specifičan stil učenja osoba sa autizmom i koje su preporuke učiteljima u primeni specifičnih metoda podsticanja učenja i učenja socijalnih veština u procesu inkluzivnog obrazovanja. | sr |
dc.publisher | Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd | |
dc.rights | openAccess | |
dc.source | Beogradska defektološka škola | |
dc.subject | autism | en |
dc.subject | Asperger syndrome | en |
dc.subject | learning style | en |
dc.subject | education | en |
dc.subject | autizam | sr |
dc.subject | Aspergerov sindrom | sr |
dc.subject | stil učenja | sr |
dc.subject | obrazovanje | sr |
dc.title | The specific learning style of autistic persons and implications for education | en |
dc.title | Stil učenja osoba sa autizmomi implikacije za edukaciju | sr |
dc.type | article | |
dc.rights.license | ARR | |
dc.citation.epage | 150 | |
dc.citation.issue | 2 | |
dc.citation.other | (2): 139-150 | |
dc.citation.spage | 139 | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_189 | |
dc.type.version | publishedVersion |
Документи
Датотеке | Величина | Формат | Преглед |
---|---|---|---|
Уз овај запис нема датотека. |