The specific learning style of autistic persons and implications for education
Stil učenja osoba sa autizmomi implikacije za edukaciju
Апстракт
The objective of this research is to determine, by review of the literature written by autistic persons, the specific learning style, social skill learning and implications for inclusive education.
Cilj ovog rada je da uvidom u literaturu koju su pisale osobe sa autizmom saznamo kakav je specifičan stil učenja osoba sa autizmom i koje su preporuke učiteljima u primeni specifičnih metoda podsticanja učenja i učenja socijalnih veština u procesu inkluzivnog obrazovanja.
Кључне речи:
autism / Asperger syndrome / learning style / education / autizam / Aspergerov sindrom / stil učenja / obrazovanjeИзвор:
Beogradska defektološka škola, 2008, 2, 139-150Издавач:
- Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd
Институција/група
rFASPERTY - JOUR AU - Milačić-Vidojević, Ivona PY - 2008 UR - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/189 AB - The objective of this research is to determine, by review of the literature written by autistic persons, the specific learning style, social skill learning and implications for inclusive education. AB - Cilj ovog rada je da uvidom u literaturu koju su pisale osobe sa autizmom saznamo kakav je specifičan stil učenja osoba sa autizmom i koje su preporuke učiteljima u primeni specifičnih metoda podsticanja učenja i učenja socijalnih veština u procesu inkluzivnog obrazovanja. PB - Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd T2 - Beogradska defektološka škola T1 - The specific learning style of autistic persons and implications for education T1 - Stil učenja osoba sa autizmomi implikacije za edukaciju EP - 150 IS - 2 SP - 139 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_189 ER -
@article{ author = "Milačić-Vidojević, Ivona", year = "2008", abstract = "The objective of this research is to determine, by review of the literature written by autistic persons, the specific learning style, social skill learning and implications for inclusive education., Cilj ovog rada je da uvidom u literaturu koju su pisale osobe sa autizmom saznamo kakav je specifičan stil učenja osoba sa autizmom i koje su preporuke učiteljima u primeni specifičnih metoda podsticanja učenja i učenja socijalnih veština u procesu inkluzivnog obrazovanja.", publisher = "Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd", journal = "Beogradska defektološka škola", title = "The specific learning style of autistic persons and implications for education, Stil učenja osoba sa autizmomi implikacije za edukaciju", pages = "150-139", number = "2", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_189" }
Milačić-Vidojević, I.. (2008). The specific learning style of autistic persons and implications for education. in Beogradska defektološka škola Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd.(2), 139-150. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_189
Milačić-Vidojević I. The specific learning style of autistic persons and implications for education. in Beogradska defektološka škola. 2008;(2):139-150. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_189 .
Milačić-Vidojević, Ivona, "The specific learning style of autistic persons and implications for education" in Beogradska defektološka škola, no. 2 (2008):139-150, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_189 .