Приказ основних података о документу

dc.creatorNikolić, Snežana
dc.creatorIlić-Stošović, Danijela
dc.creatorIlić, Snežana
dc.date.accessioned2021-06-17T12:45:42Z
dc.date.available2021-06-17T12:45:42Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.isbn978-86-6203-024-5
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/1882
dc.description.abstractTekst, koji je pred čitaocima, namenjen je, pre svega, studentima Fakulteta za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Smera za Somato- pediju, ali i studentima ostalih visokih škola i fakulteta, koji pri- premaju stručnjake za saradnička, kao i vaspitačka zanimanja, a koji će se, tokom svog rada, susretati sa decom sa smetnjama u razvoju. On je, ta- kođe, namenjen i svim stručnjacima, koji se već bave vaspitnim radom, kao i radom u razvojnim savetovalištima, a žele da svoje znanje inovi- raju i obogate znanjima iz oblasti razvojne procene i tretmana dece sa smetnjama u razvoju. Praktikum je osmišljen tako da odgovori na zahteve programa predmeta „Razvojna procena i tretman dece sa motoričkim poremećaji- ma predškolskog uzrasta“, ali i da sistematizuje dosadašnja znanja i ponudi nova rešenja u procesu procene i tretmana dece sa smetnjama u razvoju. Tekst je koncipiran tako da, čitaoca, najpre, upozna sa teorijskim osnovama, ne samo metoda i tehnika razvojne procene, već i važnosti pravovremenog i adekvatnog razvoja određene sposobnosti za ukupan razvoj deteta. Aktivnosti, koje se preduzimaju u cilju tretmana, za- mišljene su tako da zadovolje dečiju prirodnu potrebu za igrom, a da istovremeno, ispoštuju sve zahteve organizovanog, ciljanog i vođenog tretmana. Kako se znanja iz oblasti razvojne procene i tretmana stalno ino- viraju, a u oblasti tretmana velikim delom zavise i od kreativnosti defektologa, ponuđeni testovi i aktivnosti u cilju tretmana, ne treba da budu shvaćeni kao konačni. Nastojale smo da, izborom i tumačenjem testova, kao i strukturi- sanjem aktivnosti tretmana, na savremen i široj čitalačkoj publici, prijemčiv način, implementiramo bogatu tradiciju razvojne procene i tretmana, u specijalnoj edukaciji i rehabilitaciji, u savremeni pri- stup rada u ovoj oblasti. Autori
dc.languagesr
dc.publisherUniverzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju
dc.rightsclosedAccess
dc.titleRazvojna procena i tretman dece predškolskog uzrasta (praktikum)sr
dc.typebook
dc.rights.licenseARR
dc.citation.otherPRAKTIKUM, ostalo, izdanje: 1
dc.citation.spage220
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_1882


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу