Приказ основних података о документу
Razvojna procena i tretman dece predškolskog uzrasta (praktikum)
dc.creator | Nikolić, Snežana | |
dc.creator | Ilić-Stošović, Danijela | |
dc.creator | Ilić, Snežana | |
dc.date.accessioned | 2021-06-17T12:45:42Z | |
dc.date.available | 2021-06-17T12:45:42Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.isbn | 978-86-6203-024-5 | |
dc.identifier.uri | http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/1882 | |
dc.description.abstract | Tekst, koji je pred čitaocima, namenjen je, pre svega, studentima Fakulteta za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Smera za Somato- pediju, ali i studentima ostalih visokih škola i fakulteta, koji pri- premaju stručnjake za saradnička, kao i vaspitačka zanimanja, a koji će se, tokom svog rada, susretati sa decom sa smetnjama u razvoju. On je, ta- kođe, namenjen i svim stručnjacima, koji se već bave vaspitnim radom, kao i radom u razvojnim savetovalištima, a žele da svoje znanje inovi- raju i obogate znanjima iz oblasti razvojne procene i tretmana dece sa smetnjama u razvoju. Praktikum je osmišljen tako da odgovori na zahteve programa predmeta „Razvojna procena i tretman dece sa motoričkim poremećaji- ma predškolskog uzrasta“, ali i da sistematizuje dosadašnja znanja i ponudi nova rešenja u procesu procene i tretmana dece sa smetnjama u razvoju. Tekst je koncipiran tako da, čitaoca, najpre, upozna sa teorijskim osnovama, ne samo metoda i tehnika razvojne procene, već i važnosti pravovremenog i adekvatnog razvoja određene sposobnosti za ukupan razvoj deteta. Aktivnosti, koje se preduzimaju u cilju tretmana, za- mišljene su tako da zadovolje dečiju prirodnu potrebu za igrom, a da istovremeno, ispoštuju sve zahteve organizovanog, ciljanog i vođenog tretmana. Kako se znanja iz oblasti razvojne procene i tretmana stalno ino- viraju, a u oblasti tretmana velikim delom zavise i od kreativnosti defektologa, ponuđeni testovi i aktivnosti u cilju tretmana, ne treba da budu shvaćeni kao konačni. Nastojale smo da, izborom i tumačenjem testova, kao i strukturi- sanjem aktivnosti tretmana, na savremen i široj čitalačkoj publici, prijemčiv način, implementiramo bogatu tradiciju razvojne procene i tretmana, u specijalnoj edukaciji i rehabilitaciji, u savremeni pri- stup rada u ovoj oblasti. Autori | |
dc.language | sr | |
dc.publisher | Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju | |
dc.rights | closedAccess | |
dc.title | Razvojna procena i tretman dece predškolskog uzrasta (praktikum) | sr |
dc.type | book | |
dc.rights.license | ARR | |
dc.citation.other | PRAKTIKUM, ostalo, izdanje: 1 | |
dc.citation.spage | 220 | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_1882 |