rFASPER - Repository of the Faculty of Special Education and Rehabilitation
Faculty of Special Education and Rehabilitation
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   rFASPER
  • rFASPER
  • Radovi istraživača / Researcher's publications
  • View Item
  •   rFASPER
  • rFASPER
  • Radovi istraživača / Researcher's publications
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Modeli pristupne tehnologije i mogućnosti inkluzije intelektualno ometene dece

Models of assistive technology and possibilities of inclusion of children with intellectual disabilities

Thumbnail
2008
Untitled18.pdf (216.7Kb)
Authors
Maćešić-Petrović, Dragana
Japundža-Milisavljević, Mirjana
Contributors
Matejić-Đuričić Zorica
Conference object (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
Rad tretira primenu računara u edukaciji i rehabilitaciji dece sa smetnjama intelektualnog razvoja u svetlu primene asistivne ili pristupne tehnologije, koncipirane prema stavovima zemalja engleskog govorno-jezičkog područja gde je ovaj sistem već definisan i razvijen viče godina unazad. Prikazani su osnovni modeli računarske tehnologije, primena u edukativne svrhe kao i mogućnosti inkluzivne edukacije u vezi sa kompjuterskom tehnologijom koja se primenjuje. Rad je baziran na iskustvenim teorijskim implikacijama i mogućnostima primene novih metoda i modela u edukaciji i rehabilitaciji dece sa smetnjama razvoja i učenja.
The paper treats implementation of computer technology in education and rehabilitation of the children with intellectual disabilities. The paper is defined throw the concept of assistive technology and its implementation in educational and rehabilitational field of treatment of the children with intellectual disabilities. The paper presents possibilities of inclusive education focuses throw the computer technology in treatment of the children with the developmental, intellectual and learning disabilities.
Keywords:
kompjuteri / edukacija / rehabilitacija / intelektualne smetnje / computers / education / rehabilitation / intellectual disabilities
Source:
Zbornik radova - „U susret inkluziji – dileme u teoriji i praksi“,Zlatibor,2008, 2008
Publisher:
  • Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation

ISBN: 978-86-80113-71-5

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_1684
URI
http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/1684
Collections
  • Radovi istraživača / Researcher's publications
Institution/Community
rFASPER
TY  - CONF
AU  - Maćešić-Petrović, Dragana
AU  - Japundža-Milisavljević, Mirjana
PY  - 2008
UR  - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/1684
AB  - Rad tretira primenu računara u edukaciji i rehabilitaciji dece sa
smetnjama intelektualnog razvoja u svetlu primene asistivne ili pristupne
tehnologije, koncipirane prema stavovima zemalja engleskog
govorno-jezičkog područja gde je ovaj sistem već definisan i razvijen
viče godina unazad. Prikazani su osnovni modeli računarske tehnologije,
primena u edukativne svrhe kao i mogućnosti inkluzivne edukacije
u vezi sa kompjuterskom tehnologijom koja se primenjuje. Rad
je baziran na iskustvenim teorijskim implikacijama i mogućnostima
primene novih metoda i modela u edukaciji i rehabilitaciji dece sa
smetnjama razvoja i učenja.
AB  - The paper treats implementation of computer technology in
education and rehabilitation of the children with intellectual
disabilities. The paper is defined throw the concept of assistive
technology and its implementation in educational and rehabilitational
field of treatment of the children with intellectual disabilities. The
paper presents possibilities of inclusive education focuses throw the
computer technology in treatment of the children with the
developmental, intellectual and learning disabilities.
PB  - Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation
C3  - Zbornik radova - „U susret inkluziji – dileme u teoriji i praksi“,Zlatibor,2008
T1  - Modeli pristupne tehnologije i mogućnosti inkluzije intelektualno ometene dece
T1  - Models of assistive technology and
possibilities of inclusion of children with
intellectual disabilities
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_1684
ER  - 
@conference{
author = "Maćešić-Petrović, Dragana and Japundža-Milisavljević, Mirjana",
year = "2008",
abstract = "Rad tretira primenu računara u edukaciji i rehabilitaciji dece sa
smetnjama intelektualnog razvoja u svetlu primene asistivne ili pristupne
tehnologije, koncipirane prema stavovima zemalja engleskog
govorno-jezičkog područja gde je ovaj sistem već definisan i razvijen
viče godina unazad. Prikazani su osnovni modeli računarske tehnologije,
primena u edukativne svrhe kao i mogućnosti inkluzivne edukacije
u vezi sa kompjuterskom tehnologijom koja se primenjuje. Rad
je baziran na iskustvenim teorijskim implikacijama i mogućnostima
primene novih metoda i modela u edukaciji i rehabilitaciji dece sa
smetnjama razvoja i učenja., The paper treats implementation of computer technology in
education and rehabilitation of the children with intellectual
disabilities. The paper is defined throw the concept of assistive
technology and its implementation in educational and rehabilitational
field of treatment of the children with intellectual disabilities. The
paper presents possibilities of inclusive education focuses throw the
computer technology in treatment of the children with the
developmental, intellectual and learning disabilities.",
publisher = "Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation",
journal = "Zbornik radova - „U susret inkluziji – dileme u teoriji i praksi“,Zlatibor,2008",
title = "Modeli pristupne tehnologije i mogućnosti inkluzije intelektualno ometene dece, Models of assistive technology and
possibilities of inclusion of children with
intellectual disabilities",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_1684"
}
Maćešić-Petrović, D.,& Japundža-Milisavljević, M.. (2008). Modeli pristupne tehnologije i mogućnosti inkluzije intelektualno ometene dece. in Zbornik radova - „U susret inkluziji – dileme u teoriji i praksi“,Zlatibor,2008
Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation..
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_1684
Maćešić-Petrović D, Japundža-Milisavljević M. Modeli pristupne tehnologije i mogućnosti inkluzije intelektualno ometene dece. in Zbornik radova - „U susret inkluziji – dileme u teoriji i praksi“,Zlatibor,2008. 2008;.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_1684 .
Maćešić-Petrović, Dragana, Japundža-Milisavljević, Mirjana, "Modeli pristupne tehnologije i mogućnosti inkluzije intelektualno ometene dece" in Zbornik radova - „U susret inkluziji – dileme u teoriji i praksi“,Zlatibor,2008 (2008),
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_1684 .

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About the rFASPER Repository | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceCommunitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About the rFASPER Repository | Send Feedback

OpenAIRERCUB