Modeli pristupne tehnologije i mogućnosti inkluzije intelektualno ometene dece
Models of assistive technology and possibilities of inclusion of children with intellectual disabilities
Authors
Maćešić-Petrović, Dragana
Japundža-Milisavljević, Mirjana

Contributors
Matejić-Đuričić ZoricaConference object (Published version)
Metadata
Show full item recordAbstract
Rad tretira primenu računara u edukaciji i rehabilitaciji dece sa
smetnjama intelektualnog razvoja u svetlu primene asistivne ili pristupne
tehnologije, koncipirane prema stavovima zemalja engleskog
govorno-jezičkog područja gde je ovaj sistem već definisan i razvijen
viče godina unazad. Prikazani su osnovni modeli računarske tehnologije,
primena u edukativne svrhe kao i mogućnosti inkluzivne edukacije
u vezi sa kompjuterskom tehnologijom koja se primenjuje. Rad
je baziran na iskustvenim teorijskim implikacijama i mogućnostima
primene novih metoda i modela u edukaciji i rehabilitaciji dece sa
smetnjama razvoja i učenja.
The paper treats implementation of computer technology in
education and rehabilitation of the children with intellectual
disabilities. The paper is defined throw the concept of assistive
technology and its implementation in educational and rehabilitational
field of treatment of the children with intellectual disabilities. The
paper presents possibilities of inclusive education focuses throw the
computer technology in treatment of the children with the
developmental, intellectual and learning disabilities.
Keywords:
kompjuteri / edukacija / rehabilitacija / intelektualne smetnje / computers / education / rehabilitation / intellectual disabilitiesSource:
Zbornik radova - „U susret inkluziji – dileme u teoriji i praksi“,Zlatibor,2008, 2008Publisher:
- Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation
Collections
Institution/Community
rFASPERTY - CONF AU - Maćešić-Petrović, Dragana AU - Japundža-Milisavljević, Mirjana PY - 2008 UR - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/1684 AB - Rad tretira primenu računara u edukaciji i rehabilitaciji dece sa smetnjama intelektualnog razvoja u svetlu primene asistivne ili pristupne tehnologije, koncipirane prema stavovima zemalja engleskog govorno-jezičkog područja gde je ovaj sistem već definisan i razvijen viče godina unazad. Prikazani su osnovni modeli računarske tehnologije, primena u edukativne svrhe kao i mogućnosti inkluzivne edukacije u vezi sa kompjuterskom tehnologijom koja se primenjuje. Rad je baziran na iskustvenim teorijskim implikacijama i mogućnostima primene novih metoda i modela u edukaciji i rehabilitaciji dece sa smetnjama razvoja i učenja. AB - The paper treats implementation of computer technology in education and rehabilitation of the children with intellectual disabilities. The paper is defined throw the concept of assistive technology and its implementation in educational and rehabilitational field of treatment of the children with intellectual disabilities. The paper presents possibilities of inclusive education focuses throw the computer technology in treatment of the children with the developmental, intellectual and learning disabilities. PB - Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation C3 - Zbornik radova - „U susret inkluziji – dileme u teoriji i praksi“,Zlatibor,2008 T1 - Modeli pristupne tehnologije i mogućnosti inkluzije intelektualno ometene dece T1 - Models of assistive technology and possibilities of inclusion of children with intellectual disabilities UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_1684 ER -
@conference{ author = "Maćešić-Petrović, Dragana and Japundža-Milisavljević, Mirjana", year = "2008", abstract = "Rad tretira primenu računara u edukaciji i rehabilitaciji dece sa smetnjama intelektualnog razvoja u svetlu primene asistivne ili pristupne tehnologije, koncipirane prema stavovima zemalja engleskog govorno-jezičkog područja gde je ovaj sistem već definisan i razvijen viče godina unazad. Prikazani su osnovni modeli računarske tehnologije, primena u edukativne svrhe kao i mogućnosti inkluzivne edukacije u vezi sa kompjuterskom tehnologijom koja se primenjuje. Rad je baziran na iskustvenim teorijskim implikacijama i mogućnostima primene novih metoda i modela u edukaciji i rehabilitaciji dece sa smetnjama razvoja i učenja., The paper treats implementation of computer technology in education and rehabilitation of the children with intellectual disabilities. The paper is defined throw the concept of assistive technology and its implementation in educational and rehabilitational field of treatment of the children with intellectual disabilities. The paper presents possibilities of inclusive education focuses throw the computer technology in treatment of the children with the developmental, intellectual and learning disabilities.", publisher = "Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation", journal = "Zbornik radova - „U susret inkluziji – dileme u teoriji i praksi“,Zlatibor,2008", title = "Modeli pristupne tehnologije i mogućnosti inkluzije intelektualno ometene dece, Models of assistive technology and possibilities of inclusion of children with intellectual disabilities", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_1684" }
Maćešić-Petrović, D.,& Japundža-Milisavljević, M.. (2008). Modeli pristupne tehnologije i mogućnosti inkluzije intelektualno ometene dece. in Zbornik radova - „U susret inkluziji – dileme u teoriji i praksi“,Zlatibor,2008 Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation.. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_1684
Maćešić-Petrović D, Japundža-Milisavljević M. Modeli pristupne tehnologije i mogućnosti inkluzije intelektualno ometene dece. in Zbornik radova - „U susret inkluziji – dileme u teoriji i praksi“,Zlatibor,2008. 2008;. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_1684 .
Maćešić-Petrović, Dragana, Japundža-Milisavljević, Mirjana, "Modeli pristupne tehnologije i mogućnosti inkluzije intelektualno ometene dece" in Zbornik radova - „U susret inkluziji – dileme u teoriji i praksi“,Zlatibor,2008 (2008), https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_1684 .