Приказ основних података о документу

Prostorni odnosi na crtežu ljudske figure dece oštećenog sluha mlađeg školskog uzrasta

dc.creatorRadić-Šestić, Marina
dc.creatorTašić-Ivović, Jelena
dc.date.accessioned2021-06-09T13:19:05Z
dc.date.available2021-06-09T13:19:05Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.issn0354-8759
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/139
dc.description.abstractHuman figure drawing is one of the most represented themes and children draw it in their early age. We have researched what is the graphic representation of spatial relations in the human figure drawing like, and if the age, hearing-impaired and sex have influence on the children’s’ ability to represent mentioned spatial relations. Sample includes 30 hearing and hearing-impaired pupils (male and female) of I,II,III and IV grade. The results that we got point out that hearing-impaired pupils and females have better results and that the age has partial influence on the tested spatial relations characteristics. .en
dc.description.abstractCrtež ljudske figure je jedna od najzastupljenijih tema i vrlo rano je prisutna kod dece. Istraživali smo kakav je grafički prikaz prostornih odnosa u crtežu ljudske figure, te da li uzrast, oštećenje sluha i pol utiču na sposobnost prikaza pomenutih prostornih odnosa. Uzorak obuhvata 30 ispitanika oštećenog i urednog sluha oba pola,od prvog do četvrtog razreda. Dobijeni rezultati ukazuju da ispitanici oštećenog sluha i ženskog pola imaju bolje rezultate i da uzrast delimično utiče na prikaz ispitivanih karakteristika prostornih odnosa. .sr
dc.publisherUniverzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd
dc.rightsopenAccess
dc.sourceBeogradska defektološka škola
dc.subjectdrawingen
dc.subjectspatial relationsen
dc.subjectspatial intelligenceen
dc.subjecthearing impaired childrenen
dc.subjectcrtanjesr
dc.subjectprostorni odnosisr
dc.subjectprostorna inteligencijasr
dc.subjectdeca oštećenog sluhasr
dc.titleSpatial relations in the human figure drawing done by hearing-impaired children of I,II,III and IV gradeen
dc.titleProstorni odnosi na crtežu ljudske figure dece oštećenog sluha mlađeg školskog uzrastasr
dc.typearticle
dc.rights.licenseARR
dc.citation.epage51
dc.citation.issue2
dc.citation.other(2): 39-51
dc.citation.spage39
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_139
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

ДатотекеВеличинаФорматПреглед

Уз овај запис нема датотека.

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу