rFASPER - Repozitorijum Fakulteta za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju
Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • Srpski (latinica) 
    • Engleski
    • Srpski (ćirilica)
    • Srpski (latinica)
  • Prijava
Pregled zapisa 
  •   rFASPER
  • rFASPER
  • Radovi istraživača / Researcher's publications
  • Pregled zapisa
  •   rFASPER
  • rFASPER
  • Radovi istraživača / Researcher's publications
  • Pregled zapisa
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Promoting effective AAK in persons with physical disabilities

Unapređivanje efektivne AAK kod osoba sa motoričkim poremećajima

Nema prikaza
Autori
Jovanović-Simić, Nadica
Članak u časopisu (Objavljena verzija)
Metapodaci
Prikaz svih podataka o dokumentu
Apstrakt
Communication interaction between two speaking individuals are highly complex. It is no less complex between a nonspeaking individual using AAC and their myriad communication partners across multiple environments. For individuals with physical disabilities who do not speak, AAC provides a means of expression and the way to interact with others. Integrating AAC into home and school environment presents a real challenge to family members and teaching staff. Moreover, the transition to work setting is a big step for for person with physically disabilities who uses AAC, and their families. Beside of that, there are a pressing need to coordinate efforts to promote the use of AAC in community-based activities. .
Komunikaciona interakcija između osoba koje koriste govor kao sredstvo za komunikaciju je veoma kompleksna. Ništa manje kompleksna, nije ni komunikacija između osoba koje umesto govora koriste augumentativnu i alternativnu komunikaciju, i velikog broja njihovih komunikacionih partnera u različitim okruženjima. Za osobe sa motoričkim poremećajima koje ne govore, AAK omogućava prenošenje ekspresije i način da stupaju u interakcije sa drugima. Integrisanje AAK u kućnu i školsku sredinu predstavlja stvarni izazov za članove porodice i nastavno osoblje. Takođe, prelazak na radno mesto je veliki korak za osobu sa motoričkim poremećajima koja koristi AAK i njenu porodicu. Zbog toga postoji urgentna potreba za koordiniranim naporom kako bi se promovisala upotreba AAK u socijalnom okruženju. .
Ključne reči:
augmentative and alternative communication / physical disabilities / different settings / augmentativna i alternativna komunikacija / motorički poremećaji / različita okruženja
Izvor:
Beogradska defektološka škola, 2007, 1, 71-79
Izdavač:
  • Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd

ISSN: 0354-8759

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_112
URI
http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/112
Kolekcije
  • Radovi istraživača / Researcher's publications
Institucija/grupa
rFASPER
TY  - JOUR
AU  - Jovanović-Simić, Nadica
PY  - 2007
UR  - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/112
AB  - Communication interaction between two speaking individuals are highly complex. It is no less complex between a nonspeaking individual using AAC and their myriad communication partners across multiple environments. For individuals with physical disabilities who do not speak, AAC provides a means of expression and the way to interact with others. Integrating AAC into home and school environment presents a real challenge to family members and teaching staff. Moreover, the transition to work setting is a big step for for person with physically disabilities who uses AAC, and their families. Beside of that, there are a pressing need to coordinate efforts to promote the use of AAC in community-based activities. .
AB  - Komunikaciona interakcija između osoba koje koriste govor kao sredstvo za komunikaciju je veoma kompleksna. Ništa manje kompleksna, nije ni komunikacija između osoba koje umesto govora koriste augumentativnu i alternativnu komunikaciju, i velikog broja njihovih komunikacionih partnera u različitim okruženjima. Za osobe sa motoričkim poremećajima koje ne govore, AAK omogućava prenošenje ekspresije i način da stupaju u interakcije sa drugima. Integrisanje AAK u kućnu i školsku sredinu predstavlja stvarni izazov za članove porodice i nastavno osoblje. Takođe, prelazak na radno mesto je veliki korak za osobu sa motoričkim poremećajima koja koristi AAK i njenu porodicu. Zbog toga postoji urgentna potreba za koordiniranim naporom kako bi se promovisala upotreba AAK u socijalnom okruženju. .
PB  - Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd
T2  - Beogradska defektološka škola
T1  - Promoting effective AAK in persons with physical disabilities
T1  - Unapređivanje efektivne AAK kod osoba sa motoričkim poremećajima
EP  - 79
IS  - 1
SP  - 71
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_112
ER  - 
@article{
author = "Jovanović-Simić, Nadica",
year = "2007",
abstract = "Communication interaction between two speaking individuals are highly complex. It is no less complex between a nonspeaking individual using AAC and their myriad communication partners across multiple environments. For individuals with physical disabilities who do not speak, AAC provides a means of expression and the way to interact with others. Integrating AAC into home and school environment presents a real challenge to family members and teaching staff. Moreover, the transition to work setting is a big step for for person with physically disabilities who uses AAC, and their families. Beside of that, there are a pressing need to coordinate efforts to promote the use of AAC in community-based activities. ., Komunikaciona interakcija između osoba koje koriste govor kao sredstvo za komunikaciju je veoma kompleksna. Ništa manje kompleksna, nije ni komunikacija između osoba koje umesto govora koriste augumentativnu i alternativnu komunikaciju, i velikog broja njihovih komunikacionih partnera u različitim okruženjima. Za osobe sa motoričkim poremećajima koje ne govore, AAK omogućava prenošenje ekspresije i način da stupaju u interakcije sa drugima. Integrisanje AAK u kućnu i školsku sredinu predstavlja stvarni izazov za članove porodice i nastavno osoblje. Takođe, prelazak na radno mesto je veliki korak za osobu sa motoričkim poremećajima koja koristi AAK i njenu porodicu. Zbog toga postoji urgentna potreba za koordiniranim naporom kako bi se promovisala upotreba AAK u socijalnom okruženju. .",
publisher = "Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd",
journal = "Beogradska defektološka škola",
title = "Promoting effective AAK in persons with physical disabilities, Unapređivanje efektivne AAK kod osoba sa motoričkim poremećajima",
pages = "79-71",
number = "1",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_112"
}
Jovanović-Simić, N.. (2007). Promoting effective AAK in persons with physical disabilities. in Beogradska defektološka škola
Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd.(1), 71-79.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_112
Jovanović-Simić N. Promoting effective AAK in persons with physical disabilities. in Beogradska defektološka škola. 2007;(1):71-79.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_112 .
Jovanović-Simić, Nadica, "Promoting effective AAK in persons with physical disabilities" in Beogradska defektološka škola, no. 1 (2007):71-79,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_112 .

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
O repozitorijumu rFASPER | Pošaljite zapažanja

OpenAIRERCUB
 

 

Kompletan repozitorijumGrupeAutoriNasloviTemeOva institucijaAutoriNasloviTeme

Statistika

Pregled statistika

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
O repozitorijumu rFASPER | Pošaljite zapažanja

OpenAIRERCUB