rFASPER - Репозиторијум Факултета за специјалну едукацију и рехабилитацију
Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • Српски (ћирилица) 
    • Енглески
    • Српски (ћирилица)
    • Српски (латиница)
  • Пријава
Преглед записа 
  •   rFASPER
  • rFASPER
  • Radovi istraživača / Researcher's publications
  • Преглед записа
  •   rFASPER
  • rFASPER
  • Radovi istraživača / Researcher's publications
  • Преглед записа
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Promoting effective AAK in persons with physical disabilities

Unapređivanje efektivne AAK kod osoba sa motoričkim poremećajima

Нема приказа
Аутори
Jovanović-Simić, Nadica
Чланак у часопису (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документу
Апстракт
Communication interaction between two speaking individuals are highly complex. It is no less complex between a nonspeaking individual using AAC and their myriad communication partners across multiple environments. For individuals with physical disabilities who do not speak, AAC provides a means of expression and the way to interact with others. Integrating AAC into home and school environment presents a real challenge to family members and teaching staff. Moreover, the transition to work setting is a big step for for person with physically disabilities who uses AAC, and their families. Beside of that, there are a pressing need to coordinate efforts to promote the use of AAC in community-based activities. .
Komunikaciona interakcija između osoba koje koriste govor kao sredstvo za komunikaciju je veoma kompleksna. Ništa manje kompleksna, nije ni komunikacija između osoba koje umesto govora koriste augumentativnu i alternativnu komunikaciju, i velikog broja njihovih komunikacionih partnera u različitim okruženjima. Za osobe sa motoričkim poremećajima koje ne govore, AAK omogućava prenošenje ekspresije i način da stupaju u interakcije sa drugima. Integrisanje AAK u kućnu i školsku sredinu predstavlja stvarni izazov za članove porodice i nastavno osoblje. Takođe, prelazak na radno mesto je veliki korak za osobu sa motoričkim poremećajima koja koristi AAK i njenu porodicu. Zbog toga postoji urgentna potreba za koordiniranim naporom kako bi se promovisala upotreba AAK u socijalnom okruženju. .
Кључне речи:
augmentative and alternative communication / physical disabilities / different settings / augmentativna i alternativna komunikacija / motorički poremećaji / različita okruženja
Извор:
Beogradska defektološka škola, 2007, 1, 71-79
Издавач:
  • Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd

ISSN: 0354-8759

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_112
URI
http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/112
Колекције
  • Radovi istraživača / Researcher's publications
Институција/група
rFASPER
TY  - JOUR
AU  - Jovanović-Simić, Nadica
PY  - 2007
UR  - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/112
AB  - Communication interaction between two speaking individuals are highly complex. It is no less complex between a nonspeaking individual using AAC and their myriad communication partners across multiple environments. For individuals with physical disabilities who do not speak, AAC provides a means of expression and the way to interact with others. Integrating AAC into home and school environment presents a real challenge to family members and teaching staff. Moreover, the transition to work setting is a big step for for person with physically disabilities who uses AAC, and their families. Beside of that, there are a pressing need to coordinate efforts to promote the use of AAC in community-based activities. .
AB  - Komunikaciona interakcija između osoba koje koriste govor kao sredstvo za komunikaciju je veoma kompleksna. Ništa manje kompleksna, nije ni komunikacija između osoba koje umesto govora koriste augumentativnu i alternativnu komunikaciju, i velikog broja njihovih komunikacionih partnera u različitim okruženjima. Za osobe sa motoričkim poremećajima koje ne govore, AAK omogućava prenošenje ekspresije i način da stupaju u interakcije sa drugima. Integrisanje AAK u kućnu i školsku sredinu predstavlja stvarni izazov za članove porodice i nastavno osoblje. Takođe, prelazak na radno mesto je veliki korak za osobu sa motoričkim poremećajima koja koristi AAK i njenu porodicu. Zbog toga postoji urgentna potreba za koordiniranim naporom kako bi se promovisala upotreba AAK u socijalnom okruženju. .
PB  - Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd
T2  - Beogradska defektološka škola
T1  - Promoting effective AAK in persons with physical disabilities
T1  - Unapređivanje efektivne AAK kod osoba sa motoričkim poremećajima
EP  - 79
IS  - 1
SP  - 71
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_112
ER  - 
@article{
author = "Jovanović-Simić, Nadica",
year = "2007",
abstract = "Communication interaction between two speaking individuals are highly complex. It is no less complex between a nonspeaking individual using AAC and their myriad communication partners across multiple environments. For individuals with physical disabilities who do not speak, AAC provides a means of expression and the way to interact with others. Integrating AAC into home and school environment presents a real challenge to family members and teaching staff. Moreover, the transition to work setting is a big step for for person with physically disabilities who uses AAC, and their families. Beside of that, there are a pressing need to coordinate efforts to promote the use of AAC in community-based activities. ., Komunikaciona interakcija između osoba koje koriste govor kao sredstvo za komunikaciju je veoma kompleksna. Ništa manje kompleksna, nije ni komunikacija između osoba koje umesto govora koriste augumentativnu i alternativnu komunikaciju, i velikog broja njihovih komunikacionih partnera u različitim okruženjima. Za osobe sa motoričkim poremećajima koje ne govore, AAK omogućava prenošenje ekspresije i način da stupaju u interakcije sa drugima. Integrisanje AAK u kućnu i školsku sredinu predstavlja stvarni izazov za članove porodice i nastavno osoblje. Takođe, prelazak na radno mesto je veliki korak za osobu sa motoričkim poremećajima koja koristi AAK i njenu porodicu. Zbog toga postoji urgentna potreba za koordiniranim naporom kako bi se promovisala upotreba AAK u socijalnom okruženju. .",
publisher = "Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd",
journal = "Beogradska defektološka škola",
title = "Promoting effective AAK in persons with physical disabilities, Unapređivanje efektivne AAK kod osoba sa motoričkim poremećajima",
pages = "79-71",
number = "1",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_112"
}
Jovanović-Simić, N.. (2007). Promoting effective AAK in persons with physical disabilities. in Beogradska defektološka škola
Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd.(1), 71-79.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_112
Jovanović-Simić N. Promoting effective AAK in persons with physical disabilities. in Beogradska defektološka škola. 2007;(1):71-79.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_112 .
Jovanović-Simić, Nadica, "Promoting effective AAK in persons with physical disabilities" in Beogradska defektološka škola, no. 1 (2007):71-79,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_112 .

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
О репозиторијуму rFASPER | Пошаљите запажања

OpenAIRERCUB
 

 

Комплетан репозиторијумГрупеАуториНасловиТемеОва институцијаАуториНасловиТеме

Статистика

Преглед статистика

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
О репозиторијуму rFASPER | Пошаљите запажања

OpenAIRERCUB