rFASPER: Recent submissions
Приказ резултата 21-40 од 5320
-
Značaj sporta za pripadnike zajednice gluvih / The importance of sport for members of the deaf community
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Значај примене задатака семантичке флуентности у процени језичких способности деце предшколског узраста / Тhe importance of using semantic fluency tasks in assessing language abilities of preschool children
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Превенција делинквенције деце: могући правци деловања / Prevention of child delinquency: possible directions of action
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Relevance of parental monitoring strategies in explanation of externalising behaviour problems in adolescence: Mediation of parental knowledge
(University of Novi Sad, Faculty of Philosophy, 2023) -
Suicidalnost osuđenih u zatvoru – faktori rizika i teorijski modeli / Suicide of prison convicts – risk factors and theoretical models
(Beograd: Srpsko udruženje za krivičnopravnu teoriju i praksu i Institut za kriminološka i sociološka istraživanja u Beogradu, 2023) -
Карактеристике аугментативне и алтернативне комуникације и стратегије за њено унапређење / Characteristics of augmentative and alternative communication and strategies for its improvement
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Senzorni integrativni pristup: sistemski pregled efikasnosti Intervencija usmerenih na decu / Sensory integrative approach: a systematic review of the Effectiveness of child-centered interventions
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Perceptions of preschool teachers and parents about the role of children observers in peer violence / Opažanja vaspitača i roditelja o ulozi dece posmatrača u vršnjačkom nasilju
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Превенција вршњачког насиља на предшколском узрасту / Prevention of peer violence at preschool age
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Pisanje apstrakta na engleskom jeziku - smernice za autore iz Srbije / Writing abstracts in english – guidelines for serbian authors
(Alfa BK Univerzitet - Fakultet za strane jezike, Beograd, 2023) -
Aktivni i pasivni model u tumačenju kognitivne rezerve
(Resursni centar za specijalnu edukaciju, Beograd, 2023) -
Značaj muzike za decu sa poremećajem iz spektra autizma: Pregled empirijskih nalaza / The importance of music for children with autism spectrum disorder: a review of empirical findings
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Značaj školske angažovanosti učenika za prevencijsku Praksu / The importance of student engagement for Prevention practice
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Procena prepoznavanja emocija u prozodijskim karakteristikama govora / An assessment of emotion recognition in the prosodic characteristics of speech
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Jezičke sposobnosti kod starijih osoba normalnog procesa starenja / Language abilities in elderly persons of the normal aging
(Unapređenje kvalitete života djece i mladih, 2023) -
Otvorena vrata za psihosocijalnu podršku porodici – onlajn savetovalište
(Resursni centar za specijalnu edukaciju, Beograd, 2023) -
Differences in Social Knowledge Between Persons with Intellectual Disability and Persons with Dual Diagnoses
(Taylor & Francis, 2023)