rFASPER: Recent submissions
Приказ резултата 41-60 од 5332
-
Samoprocena angažovanja učenika sa smetnjama u razvoju u školskom kontekstu / Self-assessment of the engagement of students with disabilities in the school context
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2023) -
The relationship between risk factors and speech-language disorders in children aged four to six years / Odnos riziko faktora i govorno-jezičkih poremećaja kod djece uzrasta od četiri do šest godina
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Kvalitet glasa kod dece sa specifičnim jezičkim poremećajem / Voice quality in children with specific language Impairment
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Значај примене задатака семантичке флуентности у процени језичких способности деце предшколског узраста / Тhe importance of using semantic fluency tasks in assessing language abilities of preschool children
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Eтиологија дисфонија у детињству и фактори ризика за њено настајање / Etiology of dysphonia in childhood and risk factors for its occurence
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Jezički poremećaji u demenciji: opšte i diferencijalne karakteristike / Language disorders in dementia: common and differential Characteristics
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Resursi za izgradnju rezilijentnosti kod mladih / Resources for building resilience in youth
(Društvo defektologa Srbije, Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2023) -
Perceptions of preschool teachers and parents about the role of children observers in peer violence / Opažanja vaspitača i roditelja o ulozi dece posmatrača u vršnjačkom nasilju
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Koncept kriminalne karijere: pregled ključnih istraživačkih studija / The concept of a criminal career: a review of key research study
(Društvo defektologa Srbije, Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2023) -
Značaj muzike za decu sa poremećajem iz spektra autizma: Pregled empirijskih nalaza / The importance of music for children with autism spectrum disorder: a review of empirical findings
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Jezičke sposobnosti kod starijih osoba normalnog procesa starenja / Language abilities in elderly persons of the normal aging
(Unapređenje kvalitete života djece i mladih, 2023) -
Pisanje apstrakta na engleskom jeziku - smernice za autore iz Srbije / Writing abstracts in english – guidelines for serbian authors
(Alfa BK Univerzitet - Fakultet za strane jezike, Beograd, 2023) -
Odnos tehnike čitanja i fine motorike kod učenika mlađeg školskog uzrasta / The relationship between reading skills and fine motor abilities in younger school-age children
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
The Relationship between Sex, Empathy, Systemizing, and Autistic Traits in Primary School Children
(Public Library of Science, 2023) -
Превенција вршњачког насиља на предшколском узрасту / Prevention of peer violence at preschool age
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Psiholingvistički pristup analizi poremećaja čitanja kod afazija / Analyzing reading disorders in aphasia through a psycholinguistic approach
(Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih Association for support and creative development of children and youth Tuzla, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Univerzitet u Tuzli Faculty for Special Education and Rehabilitation, University of Tuzla, 2023) -
Aktivni i pasivni model u tumačenju kognitivne rezerve
(Resursni centar za specijalnu edukaciju, Beograd, 2023) -
Through an atmosphere of fairness to safer schools
(Institute for Educational Research, Belgrade, 2023)