Претраживање
Приказ резултата 1-4 од 4
Рана интервенција за децу са искуством трауме: приказ модела заснованог на афективној везаности, саморегулацији и компетенцијама / Early intervention for children exposed to trauma: arc intervention model
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023)
Када однос детета и оних који о њему брину карактерише несигурност, непредвидивост
и страх, а према детету се његови најближи одрасли опходе на
застрашујуће и преплављујуће начине, то утиче на базични доживљај ...
Развој идентитета деце глувих родитеља / Тhe development of identity of children of deaf parents
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023)
Деца глувих одраслих формирају свој идентитет у заједници Глувих којој
припадају њихови родитељи и заједници особа које чују. За децу глувих одраслих
(Children of Deaf Adults) користи се акроним ‘’CODAs’’. Термин ...
Phonological awareness in children with developmental language disorder / Фонолошка свесност кај деца со развојно јазично нарушување
(Scientific Foundation SPIROSKI, 2022)
Children with developmetal language disorder have impaired developmental pattern of language
structure. Literature data speak in favor of delay and/or difficulties in development of phonological,
lexical, morphological ...
Zanemarivanje i zlostavljanje dece u Srbiji - fenomenologija, etiologija i društvena reakcija / Child neglect and abuse in Serbia - phenomenology, etiology and social reaction
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 2015)
Zanemarivanje i zlostavljanje dece predstavlja pojavu koja prati celokupnu istoriju čovečanstva. Specifičnost vulnerabilnosti najmlađih, kao i niz socioloških osobenosti uticali su na to da nasilje nad decom egzistira kao ...