Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 18
Učestalost carskog reza kod majki dece sa poremećajima govora, jezika, učenja i ponašanja / Frequency of caesarean section in mothers of Children with speech, language and Learning disorders
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2020)
Conditions under which intrauterine development, childbirth, and period
immediately after childbirth occurs, effects the creation of child’s organism
basic capacity. Development of child’s primary capacities but also the ...
Riziko faktori koji dovode do urođenih ili rano stečenih oštećenja sluha / Risk factors for congenital and early onset hearing Impairment in children
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2020)
Congenital or early postnatal hearing impairment could be caused by
various etiology factors, but it always significantly affects speech-language and
cognitive development of a child. Prevention, early detection and ...
Samoefikasnost nastavnika osnovne škole u inkluzivnom obrazovanju / Self-efficacy of primary school teachers in Inclusive education
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2020)
One of the key factors for the success of inclusive practice is a sense of
self-efficacy of teachers. Teachers need to believe that they are sufficiently
prepared, well equipped and able to efficiently implement curricula ...
Prikaz programa rane intervencije gluve i nagluve dece i dece sa kohlearnim implantom / Resentation of educational rehabilitation work Program in early intervention of deaf, hard of Hearing and cochlear-implanted children
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2020)
The aim of early intervention is to stimulate sensorimotor, emotional,
social and cognitive development. In addition, the goal of early intervention
is the early detection and prevention of secondary consequences of a ...
Verbalno izražavanje osobina kod gluve i nagluve dece / Verbal expression of features in partially and Completely deaf children
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2020)
The verbal communication of partially and completely deaf persons is
specific. In the verbal expression of partially and completely deaf children,
adjectives are a particular problem. Adjectives express abstract features, ...
Sport kod dece sa posebnim osvrtom na gluve učenike u srbiji / Sports in children with special look at deaf Students in Serbia
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2020)
Social care for persons with disabilities, which is a necessity in modern
societies must be regulated legally and organizationally, but also based on a
scientific basis, constantly checked and continuously upgraded.
Sport ...
Stres kao prenatalni riziko faktor kod dece sa neurorazvojnim poremećajima / Stress as a prenatal risk factor in children with Neurodevelopmental disorders
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2020)
During the embryonic and fetal periods, the most important
neurodevelopmental processes occur, such as proliferation, differentiation,
synaptogenesis, myelination, and migration of neurons. The psychophysical
condition ...
Specifičnost čitanja govora sa usana Kod gluvih i nagluvih učenika Različitog uzrasta / Specificity of lip reading in deaf and hard of hearing Students of different age
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2020)
Iako se gluvi i nagluvi učenici uglavnom koncentrišu na vid i vi-
zuelnu komponentu govora, vizuelnim putem možemo percipirati samo
mesto izgovora glasova. Međutim, glasove koji se grade na istom mestu
možemo razlikovati ...
Eksternalizovani i internalizovani Problemi kod dece i adolescenata sa Oštećenjem sluha / Externalized and internalized problems in children And adolescents with hearing impairment
(Specifičnost oštećenja sluha – nove tendencije tematski zbornik radova, 2020)
Cilj ovog pregleda literature je sumiranje savremenih naučnih saz-
nanja o prevalenciji eksternalizovanih i internalizovanih problema
kod dece i adolescenata sa oštećenjem sluha i povezanim faktori-
ma. U radu su ...
Komunikacija u nastavi kao faktor Pozitivne odeljenske klime u školama za Gluve i nagluve učenike / Communication in teaching as a factor of positive Class climate in schools for deaf and hard of Hearing students
(Specifičnost oštećenja sluha – nove tendencije tematski zbornik radova, 2020)
Nastava se temelji na saradnji između nastavnika i učenika, odnos-
no na onima koji podučavaju i onima koji uče. Ta saradnja se ostvaruje
kao njihova uzajamna interakcija i komunikacija, pa je, stoga, nastava
u osnovi ...