Pretraživanje
Prikaz rezultata 1-10 od 125
Kvalitet života porodica sa detetom sa ometenošću / Quality of life of families with a child with disability
(Drustvo defektologa SrbijeUniverzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF), 2015)
U radu je analizirana savremena literatura koja se bavi proučavanjem kvaliteta
života porodica sa detetom sa ometenošću. Osnovna istraživačka pitanja
bila su: koji teorijski modeli porodičnog kvaliteta života su predstavljeni ...
Evaluacija kvaliteta života dece i adolescenata sa cerebralnom paralizom u Republici Srbiji / Evaluation of the quality of life of children and Adolescents with cerebral palsy In the republic of Serbia
(Drustvo defektologa SrbijeUniverzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF), 2015)
U radu su prikazani rezultati pilot studije čiji je cilj bio da se ispitaju mogućnosti
primene Upitnika o kvalitetu života u vezi sa zdravljem (HRQOL) za
decu i mlade – KIDSCREEN-10 (Verzije za roditelje) u istraživačke ...
Istraživanja agresivnog ponašanja dece i mladih u Srbiji iz ugla istraživača: implikacije za buduća istraživanja / Research aggressive behavior children and youth in Serbia from the point of researchers: implications For further research
(Drustvo defektologa SrbijeUniverzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF), 2015)
Istraživanjem problema agresivnog ponašanja dece i mladih stiču se nova
saznanja koja mogu doprineti uspešnoj prevenciji ovog ponašanja i ublažavanju eventualnih posledica. U društvu u kome živimo agresivno ponašanje
je ...
Protokol za procenu edukativnih potencijala dece sa smetnjama u razvoju
(Beograd: Univerzitet u Beogradu, Fakultet za specijalnu edukaciju u rehabilitaciju, 2015)
Публикација је проистекла из рада на пројекту Креирање протокола за процену едукативних
потенцијала деце са сметњама у развоју као критеријума за израду индивидуалних образовних
програма, број 179025 (2011-2014), чију ...
Fonološka svesnost dece sa razvojnom disfazijom i dece tipičnog jezičkog razvoja / Phonological awareness of children with developmental dysphasia and children with typical language development
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2015)
Fonološka svesnost je sposobnost fonološke obrade reči. Deca sa razvojnom disfazijom ispoljavaju smetnje u razvoju ove kompetencije značajne za razvoj drugih jezičkih sposobnosti. Cilj ovog rada je da se ispita fonološka ...
Zanemarivanje i zlostavljanje dece u Srbiji - fenomenologija, etiologija i društvena reakcija / Child neglect and abuse in Serbia - phenomenology, etiology and social reaction
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 2015)
Zanemarivanje i zlostavljanje dece predstavlja pojavu koja prati celokupnu istoriju čovečanstva. Specifičnost vulnerabilnosti najmlađih, kao i niz socioloških osobenosti uticali su na to da nasilje nad decom egzistira kao ...
Radna sposobnost učenika sa lakom intelektualnom ometenošću / Work ability of students with mild intellectual disability
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2015)
Funkcionalna procena radne sposobnosti osoba sa intelektualnom ometenošću predstavlja specifičan
proces tokom kojeg se razmatraju potencijali i ograničenja osobe sa intelektualnom
ometenošću u kontekstu razvoja ...
Povezanost iskustva u realizaciji inkluzivne nastave i osećaja samoefikasnosti nastavnika / Correlation between experience and teachers`senese of efficacy
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2015)
Nastavnikov osećaj samoefikasnosti je verovanje nastavnika u njegovu
moć da pomogne učeniku da ostvari zadatak, kao i verovanje da može da
dopre do svakog učenika. Nastavnici koji imaju jasnu percepciju svoje efikasnosti,
imaju ...
Konferencija o posebnim obrazovnim potrebama – Intervencije zasnovane na dokazima i izazovi inkluzije
(Drustvo defektologa SrbijeUniverzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF), 2015)
Škola za učenike sa razvojnom smetnjom iz autističkog spektra „Ikasus“, Stokholm, Švedska
(Drustvo defektologa SrbijeUniverzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF), 2015)