Pretraživanje
Prikaz rezultata 1-10 od 161
Rana intervencija za decu sa oštećenjem vida
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF), 2021)
Do devedesetih godina prošlog veka rana intervencija organizovana je
po modelu pedagoško-psihološke i socijalne pomoći, u kome je profilaksa sekundarnih
smetnji u razvoju imala primat u odnosu na tretman i prilagođavan ...
Metodika nastave matematike za gluvu i nagluvu decu
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF), 2021)
Zadatak matematike u surdopedagoškoj praksi umnogome je izuzetan
i specifičan. U školama za gluvu i nagluvu decu nastava matematike ne
daje samo znanje računanja već koriguje i stvara nove pojmove o mnogim
odnosima, ...
O jezičkom razvoju u periodu proširivanja jezičkih kompetencija
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF), 2021)
Jezički razvoj je dug proces. Usvajanje maternjeg jezika počinje od trenutka
kada se rodimo, a pojedine komponente jezičke strukture, kao što je
leksičko-semantička, razvijaju se celog života. S polaskom u školu razvoj ...
Osnovi specijalne edukacije i rehabilitacije osoba sa motoričkim poremećajima (Osnovi Somatopedije) V izdanje
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF), 2021)
Procena sposobnosti osoba sa motoričkim poremećajima praktikum četvrto izdanje
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF), 2021)
Do sada su studenti smera za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju osoba
sa motori~kim poreme}ajima tokom studiranja koristili Praktikum za metodiku
rada sa telesno invalidnim licima – dijagnostika koji je ujedno bio i ...
Značaj motivacije za školsko postignuće učenika sa i bez teškoća u razvoju - pregled istraživanja
(2021)
Мотивација представља неопходан чинилац за свако учење. Од мотивације зависи колико ће се ученик посветити учењу и какве ће резултате постићи. Познато је да је мотивација главна покретачка снага у раду, настави и учењу. ...
Ставови јавности према осуђенима у Србији за време ванредног стања
(2021)
Испитивање ставова јавности према осуђенима је тема која је битна и са теоријског и са апликативног становишта. Са теоријског аспекта, ствара могућност за потврду одређених теорија и отвара простор за стварање нових. Са ...
Primena modela razvojnih prednosti u prevenciji problema ponašanja
(2021)
Имајући у виду промене и бројне изазове који карактеришу живот у савременом, модерном добу и знајући да деца и млади представљају узрасно и развојно специфичну категорију становништва, те да је повећавање, усложњавање и ...
Specifičnosti i teškoće senzorne obrade i njihov tretman kod osoba sa intelektualnom ometenošću
(2021)
Интеракција са окружењем и другим људима се ослања на информације које примамо путем чулних органа. Тешкоће сензорне обраде се јављају код мноштва деце са тешкоћама у развоју, као и интелектуалном ометеношћу (ИО). Познато ...
Egzekutivne funkcije kod učenika s intelektualnom ometenošću
(2021)
Велики број свакодневних активности које обављају ученици са интелектуалном ометеношћу (у даљем тексту ИО), захтева развијеност и очуваност базичних нивоа егзекутивног функционисања. Егзекутивне функције представљају основу ...