Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 26
Smetnje i poremećaji u razvoju kod dece oštećenog vida
(Beograd: Univerzitet u Beogradu – Defektološki fakultet, 2005)
Mišljenja nastavnika specijalnih škola o svom položaju i promenama u školi
(Beograd: Univerzitet u Beogradu – Defektološki fakultet, 2005)
Smetnje i poremećaji u socijalnom razvoju i ponašanju kod dece mlađeg školskog uzrasta
(Beograd: Defektološki fakultet Univerziteta u Beogradu, 2005)
Individualni pristup u tretmanu osoba teže ometenih u mentalnom razvoju
(Beograd: Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, CIDD, 2007)
Specijalna edukacija i psihijatrija razvojnog doba
(Sombor: Pedagoški fakultet u Somboru i Pedagoški fakultet Maribor, 2008)
Teorija uma dece sa poremećajima ponašanja
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2008)
Ove godine se navršavaju tri decenije od kada su Premak i Vudraf,
dvojica primatologa sa Univerziteta u Pensilvaniji, skovala sintagmu
„teorija uma“ kako bi njome opisala sposobnost šimpanzi da sebi i drugima
pripišu ...
Osujećenosti socijalnog razvoja i poremećaji ponašanja dece ometene u razvoju
(Beograd: Defektološki fakultet Univerziteta u Beogradu, 2005)
Interpersonalno nasilje u sajber prostoru / Interpersonal violence in cyber space
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2009)
Razvojem informaciono-komunikacionih tehnologija dolazi do prepoznavanja
promena u domenu socijalnih interakcija, pri čemu “fizičko” i
“realno” sve više ustupaju mesto “virtuelnom” kao vidu dematerjalizacije
u ljudskim ...
Servisna funkcija specijalne škole u redovnom sistemu obrazovanja dece oštećenog vida
(Beograd: Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2007)
Smetnje i poremećaji u razvoju kod dece sa mentalnom retardacijom
(Beograd: Univerzitet u Beogradu - Defektološki fakultet, 2005)