Претраживање
Приказ резултата 1-3 од 3
Podsticanje razvoja samoodređenja dece sa oštećenjem vida na ranom i predškolskom uzrastu / Fostering self-determination of children with visual impairment in early childhood
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju / University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2021)
Kroz postavke i pristupe socijalnog modela ometenosti, otvorilo se pitanje zbog čega osobe sa ometenošću imaju malo ili nimalo kontrole nad svojim životom i njegovim svakodnevnim, uobičajenim aspektima.
Pokrenuto je ...
Podsticanje razvoja samoodređenja dece sa oštećenjem vida na ranom i predškolskom uzrastu / Fostering self-determination of children with visual impairment in early childhood
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju / University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation Publishing Center of the Faculty, 2021)
Kroz postavke i pristupe socijalnog modela ometenosti, otvorilo se pitanje zbog čega osobe sa ometenošću imaju malo ili nimalo kontrole nad svojim životom i njegovim svakodnevnim, uobičajenim aspektima. Pokrenuto je kre- ...
Odnos samoodređenja i socijalnih veština kod osoba s lakom i umerenom intelektualnom ometenošću / Relation between self-determination and social skills in people with mild and moderate intellectual disability
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2020)
Introduction. Self-determination of people with intellectual disability has been the subject of a large number of foreign studies in recent decades, while in our country this topic is insufficiently researched. Studies ...