Претраживање
Приказ резултата 1-5 од 5
Modeli školovanja i socijalna kompetencija učenika sa intelektualnom ometenošću
(2020)
азвој социјалне компетенције зависи од многих фактора, међу којима су динамика породичних односа, интеракције са вршњацима, образовање и когнитивне способности.
Различита обележја и карактеристике школског окружења као ...
Odnos pažnje, inhibicije i akademskog postignuća kod dece mlađeg školskog uzrasta
(2020)
Млађи школски узраст је динамичан период живота у коме се одвија низ развојних промена у области неуропсихичких функција. Школско постигнуће и школски успех односи се на степен овладавања ученика знањима, интелектуалним и ...
Vršnjački posredovane intervencije kod učenika sa intelektualnom ometenošću i/ili poremećajem iz spektra autizma / Peer-mediated interventions in students with intellectual disability and/or autism spectrum disorder
(Drustvo defektologa SrbijeUniverzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2022)
Vršnjački posredovane intervencije se primenjuju u radu sa učenicima sa intelektualnom
ometenošću (IO) i/ili poremećajem iz spektra autizma (PSA),
kako bi se poboljšalo socijalno funkcionisanje i akademsko postignuće ...
Uticaj inkluzivnog obrazovanja na akademska postignuća kod učenika osnovne škole
(2020)
Инклузивно образовање подразумева активност индивидуе и друштва, процес учења и подучавања у коме долази до релативно трајних и прогресивних промена појединца.
Академски успех је показатељ прилагођености ученика школској ...
Vršnjački posredovane intervencije kod učenika sa intelektualnom ometenošću i/ili poremećajem iz spektra autizma
(2021)
Вршњачки посредоване интервенције се примењују у раду са ученицима са интелектуалном ометеношћу (ИО) и/или поремећајем из спектра аутизма (ПСА), како би се побољшало социјално функционисање и академско постигнуће ових ...