Преглед тема: "oštećenje vida"
Приказ резултата 1-20 од 34
-
Aktuelne metodološke tendencije u istraživanjima osoba sa oštećenjem vida / Current methodological tendencies in studies of Visually-impaired persons
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2011) -
Conceptual skills in persons with visual impairment / Konceptualne veštine kod osoba sa oštećenjem vida
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2017) -
Correlations of self-concept with quality of life and life habits in persons with visual impairment / Povezanost samopoimanja sa kvalitetom života i životnim navikama kod osoba sa oštećenjem vida
(Univerzitet u Beogradu, Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2017) -
Differences in evaluation of dimensions of family functioning between young blind and their peers of the typical development / Razlike između mladih slepih i vršnjaka tipičnog razvoja u proceni dimenzija funkcionisanja porodice
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2011) -
The effects of usage of PECS method in working with persons with developmental disabilities / Efekti primene PECS metoda u radu sa osobama sa smetnjama u razvoju
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2016) -
Emotional expression of high school students with visual impairments and their typically developing peers / Emocionalna ekspresivnost srednjoškolaca sa oštećenjem vida i njihovih vršnjaka tipičnog razvoja
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2015) -
Fizičke aktivnosti osoba sa oštećenjem vida i faktori koji ih određuju / Physical activities of people with visual impairment and their determining factors
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2020) -
Individualizovani pristup za višestruko ometeno vizuelno oštećeno dete / Individualized approach for multiply disabled visually impaired children
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2013) -
Instrumenti funkcionalne procene i dijagnostičke procedure u tiflologiji / The instruments for functional assessment and diagnostic procedure in typhlology
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2009) -
Intellectual disability and visual impairment / Intelektualna ometenost i oštećenje vida
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, Društvo defektologa Srbije, 2011) -
Komparativna analiza slobodnih asocijacija reči dece sa oštećenjem vida i dece tipičnog razvoja / Comparative analysis of free word associations in children with visual impairment and children with typical development
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2015) -
Neki aspekti slobodnih asocijacija reči kod dece sa oštećenjem vida / Some aspects of free associations of the words at the children with visual impairments
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2014) -
Objective indicators of quality of life in people with different visual status / Objektivni indikatori kvaliteta života kod osoba s različitim vidnim statusom
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2022) -
Participation of adults with visual impairment: Factors and barriers / Participacija odraslih osoba sa oštećenjem vida - faktori i barijere
(Izdavačko preduzeće "Socijalna misao", Beograd, 2019) -
Poboljšanje neverbalne komunikacije kod višestruko ometenih učenika sa oštećenjem vida / Improving nonverbal communication in children with multiple disabilities, including visual impairment
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2017) -
Podsticanje razvoja samoodređenja dece sa oštećenjem vida na ranom i predškolskom uzrastu / Fostering self-determination of children with visual impairment in early childhood
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju / University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2021) -
Podsticanje razvoja samoodređenja dece sa oštećenjem vida na ranom i predškolskom uzrastu / Fostering self-determination of children with visual impairment in early childhood
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju / University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation Publishing Center of the Faculty, 2021) -
Preparing highschoolers for coeducation with peers with impaired eyesight: Workshop approach / Priprema srednjoškolaca za školovanje sa vršnjacima oštećenog vida
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2011) -
Prepreke u samostalnom kretanju – iskustvo odraslih osoba sa oštećenjem vida / Obstacles to independent mobility – experience of visually impaired adults
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2015)