Pregled tema: "behavior"
Prikaz rezultata 1-20 od 21
-
Auditivno-verbalno i bihejvioralno funkcionisanje dece sa intelektualnom ometenošću / Auditive-verbal and behavioral functioning of the children with intelectual disabilities
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2011) -
Characteristics of behavior and functioning of persons with Rett syndrome / Tipične karakteristike ponašanja i funkcionisanja osoba sa Ret sindromom
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, Društvo defektologa Srbije, 2011) -
Charge syndrome: Clinical characteristics and elements of treatment / Charge sindrom - kliničke karakteristike i elementi tretmana
(Srpsko lekarsko društvo - Podružnica Zaječar, Zaječar, 2019) -
Cognition, behavior, intellectual disabilities: Intervention strategies
(Drunpp-Sarajevo, Sarajevo, 2012) -
Correlation of cognitive decline and behavioral changes in patients with presenile and senile onset Alzheimer's disease
(Srpsko biološko društvo, Beograd, i dr., 2013) -
Intellectual disabilities: Comparative analysis and synthesis of new research procedures: Empirical experiences from our environment / Intelektualna ometenost - komparativna analiza i sinteza novijih istraživačkih postupaka - iskustva iz naše sredine
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, Društvo defektologa, 2012) -
Intellectual disability, attention and behavior: Pedagogical considerations of the problem / Otklonenija v umstvennom razvitii, vnimanie i povedenie- pedagogicxeskoe rassmotrenie problemw
(Forum pedagoga Srbije i Crne Gore, Beograd, 2015) -
Karakteristike ponašanja gluvih i nagluvih i učenika tipičnog razvoja u vaspitno-obrazovnom procesu / Behavioral characteristic of deaf and hard of hearing students and students of typical development in the educational process
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2020) -
Kognitivno i bihejvioralno funkcionisanje dece sa intelektualnom ometenošću / Cognitive and behavioral functioning of children with intelectual disabilities
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2012) -
Laka intelektualna ometenost – razvojne determinante i mogućnosti tretmana / Mild intellectual disabilities – developmental determinants and possibility of treatment
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2014) -
Laka intelektualna ometenost-kognitivne i bihejvioralne specifičnosti / Mild intellectual disability- cognitive and bihevioral perspectives
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2010) -
Neuromotorna nezrelost učenika kao rizik za usvajanje bazičnih akademskih veština / Neuromotor immaturity of schoolchildren as a risk for the acquistion of basic academic skills
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 2018) -
Neuropsychological treatment vs. intellectual disabilities / Neuropsihološki tretman vs. intelektualna ometenost
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2010) -
Obrazovne potrebe i edukativni tretman osuđenih / Educational needs and education treatment of convicted
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2015) -
Pojam rizika u savremenoj nauci o društvenim devijacijama: od teorijsko-ideološkog diskursa do preventivno-akcionog koncepta / The notion of risk in contemporary science of social deviances: from theoretical-ideological discourse to preventive-action concept
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2010) -
Samoefikasnost nastavnika osnovne škole u inkluzivnom obrazovanju / Self-efficacy of primary school teachers in Inclusive education
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2020) -
Socijalna kompetencija u ranom detinjstvu / Social competence in early childhood
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2017) -
Sympthomatology and treatment of behavioral disorders of the children with intellectual disabilities / Simptomatologija i tretman bihejvioralnih smetnji dece sa intelektualnom ometenošću
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2014)