Pregled tema: "language development"
Prikaz rezultata 1-10 od 10
-
Analysis of pragmatic abilities in school children
(University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation Publishing Center of the Faculty, 2020) -
Govorno-jezičke sposobnosti i pokretljivost govornih organa kod dece sa spastičnom cerebralnom paralizom - preliminarno ispitivanje / Speech and language abilities and oral-motor movability in children with spastic cerebral palsy: Preliminary research
(Klinički centar Srbije - Klinika za psihijatriju, Beograd i Udruženje psihijatara Srbije, Beograd, 2020) -
Jezičke sposobnosti kod dece sa disleksijom / Language abilities of dyslexic children
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 2016) -
O upotrebi rečenica sa zavisnim klauzama u pisanom izrazu sedmogodšnjaka / On the use of sentences with subordinate clauses in written expressions of seven-year-olds
(Novi Sad: Filozofski fakultet, Univerzitet u Novom Sadu, Filozofski fakultet, 2019) -
Potencijalni uticaj Covid-19 pandemije na razvoj jezičkih sposobnosti kod dece: teorijska razmatranja / Potential impact of the Covid-19 pandemic on language development in children: theoretical considerations
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju / University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2021) -
Sposobnost imenovanja i definisanja pojmova kod dece predškolskog uzrasta / The abilities of nomination and definitions in preschool children
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2012) -
Значај примене задатака семантичке флуентности у процени језичких способности деце предшколског узраста / Тhe importance of using semantic fluency tasks in assessing language abilities of preschool children
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023)