rFASPER - Repozitorijum Fakulteta za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju
rFASPER je digitalni repozitorijum Fakulteta za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju. rFASPER omogućava otvoreni pristup publikacijama, kao i ostalim rezultatima nastalim u okviru projekata koje se izvode na Fakultetu za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju.
Softverska platforma repozitorijuma prilagođena je savremenim standardima koji se primenjuju u diseminaciji naučnih publikacija i kompatibilna je sa međunarodnom infrastrukturom u ovoj oblasti.
Eksterna aplikacija Autori, projekti, publikacije (APP) omogućava pregled i pretraživanje podataka o autorima i projektima, prenos metapodataka u druge sisteme, integraciju sa servisom Altmetric i prikaz podataka o citiranosti u indeksnim bazama podataka Dimensions , Scopus i Web of Science.
Institucije/grupe
Izaberite instituciju/grupu
Najnovije
-
Kulturalne kompetencije u obrazovno-vaspitnoj praksi: samoprocena nastavnika srednjih škola
(Univerzitet u Beogradu – Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju i Pedagoško društvo Srbije, 2023) -
Карактеристике игровних интеракција близанаца са поремећајем из спектра аутизма
(Institut za pedagoska istrazivanja, 2023) -
Vocabulary Breadth and Depth in Early School-Aged Children with Developmental Language Disorder – Evidence from Serbian Speaking Children
(National Research University Higher School of Economics,Russian Federation, 2023) -
Emocionalna inteligencija kao crta ličnosti i profesionalno sagorevanje vaspitača / Emotional Intelligence as a Personality Trait and Burnout among Preschool Teachers
(Pedagoško društvo Srbije, Institut za pedagogiju i andragogiju Filozofskog fakulteta Univerziteta u Beogradu, 2023) -
Teorija uma kod dece – preliminarno istraživanje o ulozi pamćenja i jezičkih sposobnosti kao razvojnih pokazatelja / Theory of mind in children – preliminary research the role of memory and language abilities as developmental indicators
(SAO – Belgrade, Pedagogical Faculty in Vranje, University of Nis, College of Vocational Studies for Preschool Teachers and Medical Nurses in Vrsac, 2023) -
Korelati i determinante autonomnog ponašanja kod adolescenata sa lakom intelektualnom ometenošću / Correlates and determinants of autonomy behavior in adolescents with mild intellectual disability
(Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2023) -
Značaj senzorne integracije za decu sa oštećenjem vida
(Društvo defektologa Srbije, 2023) -
Psiholingvistički pristup analizi poremećaja čitanja kod afazija / Analyzing reading disorders in aphasia through a psycholinguistic approach
(Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih Association for support and creative development of children and youth Tuzla, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Univerzitet u Tuzli Faculty for Special Education and Rehabilitation, University of Tuzla, 2023) -
Jezičke sposobnosti kod starijih osoba normalnog procesa starenja / Language abilities in elderly persons of the normal aging
(Unapređenje kvalitete života djece i mladih, 2023) -
Govorno-jezička terapija i kognitivna rehabilitacija u tretmanu vaskularne demencije / Speech-language therapy and cognitive rehabilitation in the treatment of vascular dementia
(Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih Association for support and creative development of children and youth Tuzla, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Univerzitet u Tuzli Faculty for Special Education and Rehabilitation, University of Tuzla, 2023) -
Leksičko-semantičke sposobnosti i egzekutivne funkcije kod starijih osoba / Lexical-semantic abilities and executive functions in the elderly
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023)