Computer’s technology in education persons with hearing impairment
Računarska tehnologija u obrazovanju osoba sa oštećenjem sluha
Abstract
Information's and explosive development computers in last twenty years make traditional forms work become obsolete, revolutionary change carry out different jobs and function firms generally. Braden and Shaw (1987) to point to that 76% from all education programs for persons with hearing impairment using computers in school for teaching. Why this technology have positive results in education deaf and hearing impaired children? Frequent answer is: "Because the computers technology is visual medium!". Although computers are equal effectives as a other resources and mediums, but students want to use computer because they are preparing for entry in world work.
Informacije i eksplozivni razvoj računara u poslednjih dvadeset godina čine tradicionalne oblike rada zastarelim, revolucionarno menjajući obavljanje raznih poslova i funkcionisanje preduzeća uopšte. Braden i Shaw (1987) ukazuju da 76% od svih edukativnih programa za osobe sa oštećenjem sluha (uključujući redovne škole i specijalna odeljenja) koriste u nastavi računare. NJihova upotreba stalno se povećava. Na pitanje: "Zašto je ova tehnologija dala pozitivne rezultate u obrazovanju gluve i nagluve dece?" najčešći odgovor je: "Zato što je računarska tehnologija vizuelni medium". Iako su računari podjednako efikasni kao i druga sredstva i mediumi, učenici i studenti žele da koriste računar jer se na taj način pripremaju za ulazak u svet rada.
Source:
Beogradska defektološka škola, 2006, 2, 33-40Publisher:
- Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd
Collections
Institution/Community
rFASPERTY - JOUR AU - Radić-Šestić, Marina AU - Žigić, Vesna PY - 2006 UR - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/60 AB - Information's and explosive development computers in last twenty years make traditional forms work become obsolete, revolutionary change carry out different jobs and function firms generally. Braden and Shaw (1987) to point to that 76% from all education programs for persons with hearing impairment using computers in school for teaching. Why this technology have positive results in education deaf and hearing impaired children? Frequent answer is: "Because the computers technology is visual medium!". Although computers are equal effectives as a other resources and mediums, but students want to use computer because they are preparing for entry in world work. AB - Informacije i eksplozivni razvoj računara u poslednjih dvadeset godina čine tradicionalne oblike rada zastarelim, revolucionarno menjajući obavljanje raznih poslova i funkcionisanje preduzeća uopšte. Braden i Shaw (1987) ukazuju da 76% od svih edukativnih programa za osobe sa oštećenjem sluha (uključujući redovne škole i specijalna odeljenja) koriste u nastavi računare. NJihova upotreba stalno se povećava. Na pitanje: "Zašto je ova tehnologija dala pozitivne rezultate u obrazovanju gluve i nagluve dece?" najčešći odgovor je: "Zato što je računarska tehnologija vizuelni medium". Iako su računari podjednako efikasni kao i druga sredstva i mediumi, učenici i studenti žele da koriste računar jer se na taj način pripremaju za ulazak u svet rada. PB - Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd T2 - Beogradska defektološka škola T1 - Computer’s technology in education persons with hearing impairment T1 - Računarska tehnologija u obrazovanju osoba sa oštećenjem sluha EP - 40 IS - 2 SP - 33 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_60 ER -
@article{ author = "Radić-Šestić, Marina and Žigić, Vesna", year = "2006", abstract = "Information's and explosive development computers in last twenty years make traditional forms work become obsolete, revolutionary change carry out different jobs and function firms generally. Braden and Shaw (1987) to point to that 76% from all education programs for persons with hearing impairment using computers in school for teaching. Why this technology have positive results in education deaf and hearing impaired children? Frequent answer is: "Because the computers technology is visual medium!". Although computers are equal effectives as a other resources and mediums, but students want to use computer because they are preparing for entry in world work., Informacije i eksplozivni razvoj računara u poslednjih dvadeset godina čine tradicionalne oblike rada zastarelim, revolucionarno menjajući obavljanje raznih poslova i funkcionisanje preduzeća uopšte. Braden i Shaw (1987) ukazuju da 76% od svih edukativnih programa za osobe sa oštećenjem sluha (uključujući redovne škole i specijalna odeljenja) koriste u nastavi računare. NJihova upotreba stalno se povećava. Na pitanje: "Zašto je ova tehnologija dala pozitivne rezultate u obrazovanju gluve i nagluve dece?" najčešći odgovor je: "Zato što je računarska tehnologija vizuelni medium". Iako su računari podjednako efikasni kao i druga sredstva i mediumi, učenici i studenti žele da koriste računar jer se na taj način pripremaju za ulazak u svet rada.", publisher = "Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd", journal = "Beogradska defektološka škola", title = "Computer’s technology in education persons with hearing impairment, Računarska tehnologija u obrazovanju osoba sa oštećenjem sluha", pages = "40-33", number = "2", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_60" }
Radić-Šestić, M.,& Žigić, V.. (2006). Computer’s technology in education persons with hearing impairment. in Beogradska defektološka škola Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd.(2), 33-40. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_60
Radić-Šestić M, Žigić V. Computer’s technology in education persons with hearing impairment. in Beogradska defektološka škola. 2006;(2):33-40. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_60 .
Radić-Šestić, Marina, Žigić, Vesna, "Computer’s technology in education persons with hearing impairment" in Beogradska defektološka škola, no. 2 (2006):33-40, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_60 .