Приказ основних података о документу

dc.creatorKamanj Valentik, Alenka
dc.date.accessioned2023-08-02T07:06:53Z
dc.date.available2023-08-02T07:06:53Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/5191
dc.description.abstractСврха овог рада је да прикаже процесе транзиције у раној интервенцији, како су се родитељи снашли у процесу ране интервенције, каква им је била сарадња са стручњацима, да ли су постојале неке препреке, ниво укључености стручњака који се баве раном интервенцијом у транзициону праксу, и на који начин стручњаци посматрају транзиционе процесе. 11 научних радова теоријске и истраживачке природе чини узорак овог рада. Након свеобухватне анализе литературе дошли смо да закључка да не постоји успешна комуникација између родитеља и пружаоца транзиционих пракси. Породице повољнијег материјалног статуса су имала више шанси да примене транзиционе праксе у односу на породице нижег материјалног статуса. Стручњаци транзицију посматрају као формалност и папирологију.sr
dc.description.abstractThe top of this paper is to show the process of transition in early intervention, how parents found themselves in the process of early intervention, what cooperation they had with professional services, whether there were professional practices and levels of practice, traditional practice and level of obstacles. how experts view transition processes. 11 scientific papers of theoretical and research nature are a sample of this paper. After a comprehensive analysis of the literature, we came to the conclusion that there is no successful communication between parents and providers of transition practices. Families of more favorable material status were more likely to adopt transitional practices compared to families of lower material status. Experts view the transition as a formality and paperwork.sr
dc.language.isosrsr
dc.rightsclosedAccesssr
dc.subjectтранзција у раној интервенцијиsr
dc.subjectтранзициони процесиsr
dc.subjectродитељи и рана интервенцијаsr
dc.subjectпородице деце са сметњама у развојуsr
dc.subjectтранзиција у школуsr
dc.subjecttransition in early interventionsr
dc.subjecttransition processessr
dc.subjectparents and early interventionsr
dc.subjectfamilies of children with disabilitiessr
dc.subjecttransition in schoolsr
dc.titleTranzicija kao komponenta rane intervencijesr
dc.typemasterThesissr
dc.rights.licenseARRsr
dc.citation.epage55
dc.citation.spage2
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_5191
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу