Приказ основних података о документу

dc.creatorIvan, Jelena
dc.date.accessioned2022-12-12T10:20:42Z
dc.date.available2022-12-12T10:20:42Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/4925
dc.description.abstractРодитељи, најважнији фактори у дететовом животу, представљају неизоставни део програма ране интервенције. Улога родитеља у програму ране интервенције је тема о којој се у свету прича деценијама уназад. Међутим, на нашим просторима овај програм је тек од скоро добио на значају, а о улози родитеља и важности њихове активне сарадње са стручњацима и даље се недовољно говори. Управо из тог разлога, рад је имао за циљ да укаже колико је неопходно родитељима пружити прилику да буду саставни део стручног тима у програму ране интервенције, јер они, применом усвојених знања и вештина, заједно са блиском сарадњом свих стручњака у тиму, у природном окружењу детета, утичу на развој његових капацитета и способности. Резултати прикупљених истраживања потврдили су наведене исказе и доказали да су, захваљујући родитељском фактору у раној интервенцији, деца унапредила своје говорно-језичке, когнитивне, моторичке и социо-емоционалне функције.sr
dc.description.abstractParents, the most important factors in a child's life, are an indispensable part of the early intervention program. The role of parents in the early intervention program is a topic that has been talked about in the world for decades. However, in this part of Europe, this program has only recently gained in importance, and the role of parents and the importance of their active cooperation with experts is still insufficiently discussed. For this reason, the paper aimed to indicate how necessary it is to give parents the opportunity to be an integral part of the professional team in the early intervention program, because they, applying the acquired knowledge and skills, together with close cooperation of all experts in the team, in the child's natural environment, affect the development of their capacities and abilities. The results of the collected research confirmed the stated statements and proved that, thanks to the parental factor in the early intervention, the children improved their speech-language, cognitive, motor and socio-emotional functions.sr
dc.language.isosrsr
dc.rightsclosedAccesssr
dc.subjectрана интервенцијаsr
dc.subjectулога родитеља у раној интервенијиsr
dc.subjectзначај укључивања родитеља у програм ране интервенцијеsr
dc.subjectрана интервенција усмерена на породицуsr
dc.subjectулога родитеља у раном развојуsr
dc.subjectearly interventionsr
dc.subjectparents role in early interventionsr
dc.subjectthe importance of parent engagement in early intervention programsr
dc.subjectfamily-centered early interventionsr
dc.subjectparents role in early developmentsr
dc.titleZnačaj uključivanja roditelja u program rane intervencijesr
dc.typemasterThesissr
dc.rights.licenseARRsr
dc.citation.epage52
dc.citation.spage5
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4925
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу