Uloga nastavnika u kreiranju pozitivne školske klime za gluve i nagluve učenike
Само за регистроване кориснике
2021
Мастер/магистарски рад (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документуИзвор:
2021, 1-59Колекције
Институција/група
rFASPERTY - THES AU - Topličanin, Anđelija PY - 2021 UR - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/4794 T1 - Uloga nastavnika u kreiranju pozitivne školske klime za gluve i nagluve učenike EP - 59 SP - 1 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4794 ER -
@mastersthesis{ author = "Topličanin, Anđelija", year = "2021", title = "Uloga nastavnika u kreiranju pozitivne školske klime za gluve i nagluve učenike", pages = "59-1", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4794" }
Topličanin, A.. (2021). Uloga nastavnika u kreiranju pozitivne školske klime za gluve i nagluve učenike. , 1-59. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4794
Topličanin A. Uloga nastavnika u kreiranju pozitivne školske klime za gluve i nagluve učenike. 2021;:1-59. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4794 .
Topličanin, Anđelija, "Uloga nastavnika u kreiranju pozitivne školske klime za gluve i nagluve učenike" (2021):1-59, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4794 .