Dužina surdološkog tretmana i školski uspeh učenika oštećenog sluha u redovnoj školi
Duration of surdological treatment and hearing impairment children’s school success in regular school
Konferencijski prilog (Objavljena verzija)
Metapodaci
Prikaz svih podataka o dokumentuApstrakt
U radu je prikazan odnos dužine surdološkog tretmana i uspeha
učenika oštećenog sluha koji su uključeni u sistem redovnog vaspitanja
i obrazovanja. Uzorak je činilo 30 učenika sa oštećenjem sluha
preko 85dB starosnog uzrasta od 10 do 15 godina redovne osnovne
škole. Posebno su prikazani rezultati odnosa dužine surdološkog
tretmana i opšte uspešnosti uspešnosti iz nastavnih predmeta
matematika i srpski jezik, kao i rezultati odnosa dužine surdološkog
tretmana i ostvarenih rezultata na testovima znanja iz analiziranih
nastavnih predmeta. Dobijeni rezultati su pokazali pozitivnu
korelaciju između radog surdološkog tretmana i ostvarenog uspeha
ispitanika.
This paper showes relation between duration of surdological
treatment and hearing impairment children’s school success in
regular school. The sample consists 30 hearing impaired children
above 85 dB of hearing loss. Children were from 10 to 15 years old.
Particulary are showen the results of relation in duration
surdological treatment and common success of math and Serbian
language as and the results of relation in duration of surdological
treatment and realize results on knowledge tests from analised
school subjects.
The results showes positive corelation between early surdological
treatment and realised success of children.
Ključne reči:
oštećenje sluha / redovno vaspitanje i obrazovanje / školski uspeh / rani rehabilitacioni tretman / hearing impairment / regulary education / school success / early surdological treatmentIzvor:
Zbornik radova - „U susret inkluziji – dileme u teoriji i praksi“,Zlatibor,2008, 2008, 335-345Izdavač:
- Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation
Institucija/grupa
rFASPERTY - CONF AU - Kovačević, Jasmina AU - Pavković, Ivana PY - 2008 UR - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/4438 AB - U radu je prikazan odnos dužine surdološkog tretmana i uspeha učenika oštećenog sluha koji su uključeni u sistem redovnog vaspitanja i obrazovanja. Uzorak je činilo 30 učenika sa oštećenjem sluha preko 85dB starosnog uzrasta od 10 do 15 godina redovne osnovne škole. Posebno su prikazani rezultati odnosa dužine surdološkog tretmana i opšte uspešnosti uspešnosti iz nastavnih predmeta matematika i srpski jezik, kao i rezultati odnosa dužine surdološkog tretmana i ostvarenih rezultata na testovima znanja iz analiziranih nastavnih predmeta. Dobijeni rezultati su pokazali pozitivnu korelaciju između radog surdološkog tretmana i ostvarenog uspeha ispitanika. AB - This paper showes relation between duration of surdological treatment and hearing impairment children’s school success in regular school. The sample consists 30 hearing impaired children above 85 dB of hearing loss. Children were from 10 to 15 years old. Particulary are showen the results of relation in duration surdological treatment and common success of math and Serbian language as and the results of relation in duration of surdological treatment and realize results on knowledge tests from analised school subjects. The results showes positive corelation between early surdological treatment and realised success of children. PB - Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation C3 - Zbornik radova - „U susret inkluziji – dileme u teoriji i praksi“,Zlatibor,2008 T1 - Dužina surdološkog tretmana i školski uspeh učenika oštećenog sluha u redovnoj školi T1 - Duration of surdological treatment and hearing impairment children’s school success in regular school EP - 345 SP - 335 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4438 ER -
@conference{ author = "Kovačević, Jasmina and Pavković, Ivana", year = "2008", abstract = "U radu je prikazan odnos dužine surdološkog tretmana i uspeha učenika oštećenog sluha koji su uključeni u sistem redovnog vaspitanja i obrazovanja. Uzorak je činilo 30 učenika sa oštećenjem sluha preko 85dB starosnog uzrasta od 10 do 15 godina redovne osnovne škole. Posebno su prikazani rezultati odnosa dužine surdološkog tretmana i opšte uspešnosti uspešnosti iz nastavnih predmeta matematika i srpski jezik, kao i rezultati odnosa dužine surdološkog tretmana i ostvarenih rezultata na testovima znanja iz analiziranih nastavnih predmeta. Dobijeni rezultati su pokazali pozitivnu korelaciju između radog surdološkog tretmana i ostvarenog uspeha ispitanika., This paper showes relation between duration of surdological treatment and hearing impairment children’s school success in regular school. The sample consists 30 hearing impaired children above 85 dB of hearing loss. Children were from 10 to 15 years old. Particulary are showen the results of relation in duration surdological treatment and common success of math and Serbian language as and the results of relation in duration of surdological treatment and realize results on knowledge tests from analised school subjects. The results showes positive corelation between early surdological treatment and realised success of children.", publisher = "Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation", journal = "Zbornik radova - „U susret inkluziji – dileme u teoriji i praksi“,Zlatibor,2008", title = "Dužina surdološkog tretmana i školski uspeh učenika oštećenog sluha u redovnoj školi, Duration of surdological treatment and hearing impairment children’s school success in regular school", pages = "345-335", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4438" }
Kovačević, J.,& Pavković, I.. (2008). Dužina surdološkog tretmana i školski uspeh učenika oštećenog sluha u redovnoj školi. in Zbornik radova - „U susret inkluziji – dileme u teoriji i praksi“,Zlatibor,2008 Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation., 335-345. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4438
Kovačević J, Pavković I. Dužina surdološkog tretmana i školski uspeh učenika oštećenog sluha u redovnoj školi. in Zbornik radova - „U susret inkluziji – dileme u teoriji i praksi“,Zlatibor,2008. 2008;:335-345. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4438 .
Kovačević, Jasmina, Pavković, Ivana, "Dužina surdološkog tretmana i školski uspeh učenika oštećenog sluha u redovnoj školi" in Zbornik radova - „U susret inkluziji – dileme u teoriji i praksi“,Zlatibor,2008 (2008):335-345, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4438 .