Претраживање
Приказ резултата 1-7 од 7
Bazične egzekutivne funkcije kod adolescenata sa teškoćama u mentalnom razvoju
(2018)
Специфичности развоја особа са тешкоћама у менталном развоју могу се уочити током било ког аспекта развоја – моторичког, интелектуалног, когнитивног, емоционалног или социјалног. Један од аспеката когнитивног развоја током ...
Radna memorija i fonološka svesnost kod dobrih i loših čitača mlađeg školskog uzrasta
(2018)
Читање се може дефинисати као интерактивно и симултано извођење многобројних и сложених процеса. Сам циљ читања јесте разумевање прочитаног, што је у вези са флексибилношћу, јер сам читалац обраћа пажњу на важне чињенице ...
Egzekutivne funkcije kod učenika s intelektualnom ometenošću
(2021)
Велики број свакодневних активности које обављају ученици са интелектуалном ометеношћу (у даљем тексту ИО), захтева развијеност и очуваност базичних нивоа егзекутивног функционисања. Егзекутивне функције представљају основу ...
Egzekutivne funkcije kod osoba sa Daunovim sindromom
(2022)
Даунов синдром је најчешћи генетски узрок интелектуалне ометености и карактеришу га абнормалности на 21. хромозому. Поред општег интелектуалног дефицита код особа са Дауновим синдромом, постоји и специфичан образац тешкоћа ...
Efikasnost tretmana radne memorije kod osoba sa teškoćama u mentalnom razvoju
(2021)
Радну меморију дефинишемо као сет процеса који нам омогућава да чувамо и манипулишемо привременим информацијама и да извршавамо сложене когнитивне активности као што су разумевање језика, читање, учење и резоновање. ...
Egzekutivne funkcije i neurorazvojni poremećaji
(2022)
Неуроразвојне поремећаје карактерише оштећење интелектуалних, социјалних, језичких и моторичких способности. У неуроразвојне поремећаје спадају: интелектуална ометеност, поремећај из спектра аутизма, поремећај пажње са ...
Egzekutivne funckije kod osoba sa poremećajem pažnje sa hiperaktivnošću
(2022)
Поремећај пажње са хиперактивношћу карактерише претерана и дезорганизована активност и неистрајност; почиње у раном детињству и јавља се код око 5 до 10% деце. Деца са поремећајем пажње са хиперактивношћу врло често имају ...