11. Međunarodni naučni skup „Specijalna edukacija i rehabilitacija danas“, Beograd, Srbija, 29–30.10.2021.: Recent submissions
Приказ резултата 21-40 од 54
-
Academic resilience in deaf and hard of hearing students / Akademska rezilijentnost kod gluvih i nagluvih učenika
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju / University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2021) -
Obeležja i rizici zloupotrebe kanabisa / Characteristics and risks of cannabis misuse
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju / University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2021) -
The role of otoacoustic emissions in audiological assessment of children with suspected hearing loss
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju / University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation Publishing Center of the Faculty, 2021) -
Full inclusive education: idealistic or realistic macedonian educational agenda
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2021) -
Senzorne igre sa senzornim stolovima kod dece sa autizmom / Sensory games with sensory tables for children with autism
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju / University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation Publishing Center of the Faculty, 2021) -
Akreditovani programi obuke u sistemu socijalne zaštite kao resurs za sprečavanje izmeštanja dece sa invaliditetom iz porodice / Accredited training programs in the system of social protectionas a resource for prevention of displacement of disabled children from their families
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2021) -
Participacija roditelja u procesu tranzicionog planiranja za učenike sa smetnjama u razvoju / Parent participation in transition planning process for students with disabilities
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2021) -
Family support and resources of families of children with intellectual disability and autism
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2021) -
Ekspresivni govor kod dece mlađeg školskog uzrasta / Expressive speech in younger school-aged children
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju / University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation Publishing Center of the Faculty, 2021) -
Changes in child sexual victimization during pandemics in Croatia
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2021) -
Mapping hand function in rare neurodevelopmental disorders
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2021) -
Podsticanje razvoja samoodređenja dece sa oštećenjem vida na ranom i predškolskom uzrastu / Fostering self-determination of children with visual impairment in early childhood
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju / University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation Publishing Center of the Faculty, 2021) -
Učestalost i težina maladaptivnog ponašanja kod odraslih osoba sa daunovim sindromom / Frequency and severity of maladaptive behavior in adults with down syndrome
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju / University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2021) -
Značajnost fonološke svesnosti srpskog jezika u ovladavanju čitanjem na engleskom jeziku kod dece sa razvojnim poremećajem koordinacije / Importance of phonological awareness of the Serbian language in early English reading in children with developmental coordination disorder
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju / University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2021) -
Problemi ponašanja na mlađem školskom uzrastu / Behavioral problems at a younger school age
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2021) -
Autostigma kod osoba koje su zavisne od psihoaktivnih supstanci / Self-stigma in substance abuse disorder
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju / University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2021) -
Benigni paroksizmalni pozicioni vertigo kod dece – prikaz slučaja / Benign paroxysmal positional vertigo in children – a case report
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju / University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2021) -
Akustička struktura glasa kod ispitanika sa organskim poremećajima glasa / Acoustic structure of voice in respondents with organic voice disorders
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju / University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation Publishing Center of the Faculty, 2021) -
Izazovi u proceni rizika recidivizma osuđenih na zatvorsku kaznu / Challenges in recidivism risk assessment in prison sentenced convicts
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju / University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation Publishing Center of the Faculty, 2021) -
Morfosintaksičke sposobnosti kod starijih ljudi: preliminarno ispitivanje / Morphosyntactic abilities in the elderly: a preliminary research
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju / University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation Publishing Center of the Faculty, 2021)