Vaspitno-obrazovni problemi i uzroci školskog neuspeha kod gluvih I nagluvih učenika
Educational problems in education of hearing Impaired children
Апстракт
Centar za unapređenje životnih aktivnosti, Beograd Institut za eksperimentalnu fonetiku i patologiju govora, Beograd
Poslednjih godina sve više je dece sa problemima u školi i školskom radu. Ovi problemi su izraženiji kod učenika koji imaju oštećen sluh, a pohađaju redovne škole. Razloge neuspeha treba tražiti u različitim i složenim relacijama u odnosu na uzroke. Neuspeh u školskom radu najčešće se vezuje za promene: u fizičkom, emocionalnom, socijalnom i intelektualnom razvoju.
In recent years more and more is how deaf and deaf students with
problems in school work. The reasons for the failure to be found in various
and complex relationships in relation to causes. Faiulure in school work
usually SDE associated with changes in the physical, emotional, social and
intellectual development. Strong triad relationships, school (school team
consisting of a teacher, an educator and psychologist), parent and child is
very important for all children to attend school
Кључне речи:
vaspitno-obrazovni problemi / dete sa oštećenim sluha / causes of failure / deaf students / teachers / schoolИзвор:
Beogradska defektološka škola, 2014, 20, 3, 533-551Издавач:
- Drustvo defektologa Srbije
- Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF)
Колекције
Институција/група
rFASPERTY - JOUR AU - Pavković, Ivana PY - 2014 UR - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/3664 AB - Centar za unapređenje životnih aktivnosti, Beograd Institut za eksperimentalnu fonetiku i patologiju govora, Beograd Poslednjih godina sve više je dece sa problemima u školi i školskom radu. Ovi problemi su izraženiji kod učenika koji imaju oštećen sluh, a pohađaju redovne škole. Razloge neuspeha treba tražiti u različitim i složenim relacijama u odnosu na uzroke. Neuspeh u školskom radu najčešće se vezuje za promene: u fizičkom, emocionalnom, socijalnom i intelektualnom razvoju. AB - In recent years more and more is how deaf and deaf students with problems in school work. The reasons for the failure to be found in various and complex relationships in relation to causes. Faiulure in school work usually SDE associated with changes in the physical, emotional, social and intellectual development. Strong triad relationships, school (school team consisting of a teacher, an educator and psychologist), parent and child is very important for all children to attend school PB - Drustvo defektologa Srbije PB - Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF) T2 - Beogradska defektološka škola T1 - Vaspitno-obrazovni problemi i uzroci školskog neuspeha kod gluvih I nagluvih učenika T1 - Educational problems in education of hearing Impaired children EP - 551 IS - 3 SP - 533 VL - 20 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3664 ER -
@article{ author = "Pavković, Ivana", year = "2014", abstract = "Centar za unapređenje životnih aktivnosti, Beograd Institut za eksperimentalnu fonetiku i patologiju govora, Beograd Poslednjih godina sve više je dece sa problemima u školi i školskom radu. Ovi problemi su izraženiji kod učenika koji imaju oštećen sluh, a pohađaju redovne škole. Razloge neuspeha treba tražiti u različitim i složenim relacijama u odnosu na uzroke. Neuspeh u školskom radu najčešće se vezuje za promene: u fizičkom, emocionalnom, socijalnom i intelektualnom razvoju., In recent years more and more is how deaf and deaf students with problems in school work. The reasons for the failure to be found in various and complex relationships in relation to causes. Faiulure in school work usually SDE associated with changes in the physical, emotional, social and intellectual development. Strong triad relationships, school (school team consisting of a teacher, an educator and psychologist), parent and child is very important for all children to attend school", publisher = "Drustvo defektologa Srbije, Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF)", journal = "Beogradska defektološka škola", title = "Vaspitno-obrazovni problemi i uzroci školskog neuspeha kod gluvih I nagluvih učenika, Educational problems in education of hearing Impaired children", pages = "551-533", number = "3", volume = "20", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3664" }
Pavković, I.. (2014). Vaspitno-obrazovni problemi i uzroci školskog neuspeha kod gluvih I nagluvih učenika. in Beogradska defektološka škola Drustvo defektologa Srbije., 20(3), 533-551. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3664
Pavković I. Vaspitno-obrazovni problemi i uzroci školskog neuspeha kod gluvih I nagluvih učenika. in Beogradska defektološka škola. 2014;20(3):533-551. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3664 .
Pavković, Ivana, "Vaspitno-obrazovni problemi i uzroci školskog neuspeha kod gluvih I nagluvih učenika" in Beogradska defektološka škola, 20, no. 3 (2014):533-551, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3664 .