Приказ основних података о документу
Montesory method: The nature of education
Montesori metod - priroda obrazovanja
dc.creator | Maćešić-Petrović, Dragana | |
dc.creator | Aničić, Lazar | |
dc.creator | Đurić-Zdravković, Aleksandra | |
dc.date.accessioned | 2021-06-09T13:32:38Z | |
dc.date.available | 2021-06-09T13:32:38Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.issn | 1452-7367 | |
dc.identifier.uri | http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/349 | |
dc.description.abstract | The paper presents different aspects of implementation of the Montesory method in education and rehabilitation for prevention of the burnout syndrome as the syndrome which influences the professional activity and competency of much professions such as education, rehabilitation and nursery The paper points out the significant topics of the method and the possibility to create new educational settings reflected in historical aspects, the nature of science and Montesori materials without symptoms of stress and trauma. It also points out the possibility to change the traditional methods of working with different populations of children. | en |
dc.description.abstract | U radu je prikazan Montesori metod u osnovnim postavkama koje čine njegovu profesionalnu suštinu i značenje važnim za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju. U finalnim razmatranjima istaknut je značaj ovog metoda kao jednog od mogućih načina prevladavanja problema profesionalnog sagorevanja kao sindroma novijeg datuma koji se vezuje i za profesije u oblasti pedagogije i specijalne edukacije i rehabilitacije kao profesije koje su podložne pojavi stresnih i traumatskih reakcija. O tome je do sada nedovoljno pisano u našoj sredini pa je u radu u osnovnim naznakama data struktura i suština ovog metodskog pristupa, sa osnovnim osvrtom na istorijski razvoj, prirodu obrazovnog procesa kao i osvrtom na razvojne smetnje i njihove posledice u radu sa različitom populacijom dece u odnosu na tradiconalne profesionalne koncepte angažovanja kao dominantne u ovoj oblasti. | sr |
dc.publisher | Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd | |
dc.rights | openAccess | |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/ | |
dc.source | Specijalna edukacija i rehabilitacija | |
dc.subject | Montesory method | en |
dc.subject | special education and rehabilitation | en |
dc.subject | Montesori matherials | en |
dc.subject | burnout syndrom | en |
dc.subject | Montesori metod | sr |
dc.subject | specijalna edukacija | sr |
dc.subject | rehabilitacija | sr |
dc.subject | Montesori materijali | sr |
dc.subject | burnout sindrom | sr |
dc.title | Montesory method: The nature of education | en |
dc.title | Montesori metod - priroda obrazovanja | sr |
dc.type | article | |
dc.rights.license | BY-SA | |
dc.citation.epage | 382 | |
dc.citation.issue | 2 | |
dc.citation.other | 9(2): 373-382 | |
dc.citation.rank | M52 | |
dc.citation.spage | 373 | |
dc.citation.volume | 9 | |
dc.identifier.fulltext | http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/bitstream/id/5805/10.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_349 | |
dc.type.version | publishedVersion |