Pregled Beogradska defektološka škola tema: "treatment"
Prikaz rezultata 1-7 od 7
-
Biološke analize kod dece sa problemima U govorno-jezičkom razvoju / Biological analysis in children with problems In speech and language development
(Drustvo defektologa Srbije, Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF), 2013) -
Odnos djece i roditelja koji se nalaze na izdržavanju kazne zatvora / Relationship between children and parents Serving the prison sentence
(Drustvo defektologa Srbije, Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF), 2018) -
Parkinsonova bolest - rehabilitacione mogućnosti / Parkinson’s disease - rehabilitation options
(Drustvo defektologa Srbije, Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF), 2020) -
Potrebe i mogućnosti tretmana učinilaca krivičnih dela protiv polnih sloboda / Needs and possibilities of sexual offenders treatment
(Drustvo defektologa Srbije, Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF), 2017) -
Social anxiety of children and adults who stutter / Socijalna anksioznost kod dece i odraslih koji mucaju
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2015) -
Uticaj dužine tretmana na stepen govornih smetnji i stepen anksioznosti u komunikacionim situacijama kod odraslih osoba koje mucaju / Effects of treatment duration on the degree of speech Difficulties and degree of anxiety in communication Situations in adults who stutter
(Društvo defektologa Srbije, Univerzitet u Beogradu-Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2019) -
Uticaj tretmana reedukacije psihomotorike na kvalitet doživljaja telesne celovitosti kod adolescenata sa lakom intelektualnom ometenošću / Influence of psychomotor reeducation treatment on body schema experience in adolescents with mild intellectual disabilities
(Drustvo defektologa Srbije, Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2021)