Efekti projekta o inkluziji na promenu stavova i povećanje kompetencija za inkluzivno obrazovanje nastavnika redovnih škola
Конференцијски прилог (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документуАпстракт
l l radu su prikazani rezultati istraii, anja kojc jc imalo za cilj da utvrdi
cfckte projckta o inkluziji na promcnu stavov a i pm ccanjc kompctcncija za ink luziv no
nhra;m anjc nastuvnika redovnih skola. Rec jc o projcktu .. Raz, oj tunkcionalnog modcla
inkluzivnog obrazov anja u Srbiji" koji jc rcalizovan tokom 2009. i 20 I 0. god inc od
stranc Minisiarstva prosvcte RS. Uzorak istrazivanjn jc cinilo 33 nastavnika OS koja
je hila ukljuccna u projckat i 2-t nastavnika OS koja nijc bila ukljucena u projckat. Za
ut, rdiv anje rnzlikn izmedu grupa primenili smo t - test nczav isnih uzoraka, dok smo
primcnom ;\ OVI·: utvrdili postojanjc razlika izmedu v isc katcgorija. Da hismo utv rdili
i/medu koj ih grupn i Ii katcgorija su prisutnc stat istick i znacajne razl ikc uradcn jc I . S D
Post 1101.: test. 06:k i, ane razl ike izmcdu nastav nika inkluzivnc i ncink luzivne skole nisu
pronadcuc. sto upucujc na potrebu za dodatnim istrazivanj ima nae ina sprovodenja inkluzi,
nog obrazo...v anja u nasim uslovima, kao i ctikasuosti sprovodcnja projckata i saveto\
anja o ink luziv nom obrazovanju.
Кључне речи:
inkluzivno obrazovanje / projekat / stavovi / kompetencijeИзвор:
Tematski zbornik radova međunarodnog značaja "Stanje i perspektive inkluzivnog obrazovanja u državama Zapadnog Balkana", 2019, 27-36Издавач:
- Prosvjetna zajednica Crne Gore, Podgorica
- Drustvo defektologa Crne Gore, Podgorica
Институција/група
rFASPERTY - CONF AU - Đorđević, Srboljub AU - Nedović, Goran AU - Đorđević, Lucija PY - 2019 UR - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/3173 AB - l l radu su prikazani rezultati istraii, anja kojc jc imalo za cilj da utvrdi cfckte projckta o inkluziji na promcnu stavov a i pm ccanjc kompctcncija za ink luziv no nhra;m anjc nastuvnika redovnih skola. Rec jc o projcktu .. Raz, oj tunkcionalnog modcla inkluzivnog obrazov anja u Srbiji" koji jc rcalizovan tokom 2009. i 20 I 0. god inc od stranc Minisiarstva prosvcte RS. Uzorak istrazivanjn jc cinilo 33 nastavnika OS koja je hila ukljuccna u projckat i 2-t nastavnika OS koja nijc bila ukljucena u projckat. Za ut, rdiv anje rnzlikn izmedu grupa primenili smo t - test nczav isnih uzoraka, dok smo primcnom ;\ OVI·: utvrdili postojanjc razlika izmedu v isc katcgorija. Da hismo utv rdili i/medu koj ih grupn i Ii katcgorija su prisutnc stat istick i znacajne razl ikc uradcn jc I . S D Post 1101.: test. 06:k i, ane razl ike izmcdu nastav nika inkluzivnc i ncink luzivne skole nisu pronadcuc. sto upucujc na potrebu za dodatnim istrazivanj ima nae ina sprovodenja inkluzi, nog obrazov anja u nasim uslovima, kao i ctikasuosti sprovodcnja projckata i saveto\ anja o ink luziv nom obrazovanju. PB - Prosvjetna zajednica Crne Gore, Podgorica PB - Drustvo defektologa Crne Gore, Podgorica C3 - Tematski zbornik radova međunarodnog značaja "Stanje i perspektive inkluzivnog obrazovanja u državama Zapadnog Balkana" T1 - Efekti projekta o inkluziji na promenu stavova i povećanje kompetencija za inkluzivno obrazovanje nastavnika redovnih škola EP - 36 SP - 27 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3173 ER -
@conference{ author = "Đorđević, Srboljub and Nedović, Goran and Đorđević, Lucija", year = "2019", abstract = "l l radu su prikazani rezultati istraii, anja kojc jc imalo za cilj da utvrdi cfckte projckta o inkluziji na promcnu stavov a i pm ccanjc kompctcncija za ink luziv no nhra;m anjc nastuvnika redovnih skola. Rec jc o projcktu .. Raz, oj tunkcionalnog modcla inkluzivnog obrazov anja u Srbiji" koji jc rcalizovan tokom 2009. i 20 I 0. god inc od stranc Minisiarstva prosvcte RS. Uzorak istrazivanjn jc cinilo 33 nastavnika OS koja je hila ukljuccna u projckat i 2-t nastavnika OS koja nijc bila ukljucena u projckat. Za ut, rdiv anje rnzlikn izmedu grupa primenili smo t - test nczav isnih uzoraka, dok smo primcnom ;\ OVI·: utvrdili postojanjc razlika izmedu v isc katcgorija. Da hismo utv rdili i/medu koj ih grupn i Ii katcgorija su prisutnc stat istick i znacajne razl ikc uradcn jc I . S D Post 1101.: test. 06:k i, ane razl ike izmcdu nastav nika inkluzivnc i ncink luzivne skole nisu pronadcuc. sto upucujc na potrebu za dodatnim istrazivanj ima nae ina sprovodenja inkluzi, nog obrazov anja u nasim uslovima, kao i ctikasuosti sprovodcnja projckata i saveto\ anja o ink luziv nom obrazovanju.", publisher = "Prosvjetna zajednica Crne Gore, Podgorica, Drustvo defektologa Crne Gore, Podgorica", journal = "Tematski zbornik radova međunarodnog značaja "Stanje i perspektive inkluzivnog obrazovanja u državama Zapadnog Balkana"", title = "Efekti projekta o inkluziji na promenu stavova i povećanje kompetencija za inkluzivno obrazovanje nastavnika redovnih škola", pages = "36-27", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3173" }
Đorđević, S., Nedović, G.,& Đorđević, L.. (2019). Efekti projekta o inkluziji na promenu stavova i povećanje kompetencija za inkluzivno obrazovanje nastavnika redovnih škola. in Tematski zbornik radova međunarodnog značaja "Stanje i perspektive inkluzivnog obrazovanja u državama Zapadnog Balkana" Prosvjetna zajednica Crne Gore, Podgorica., 27-36. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3173
Đorđević S, Nedović G, Đorđević L. Efekti projekta o inkluziji na promenu stavova i povećanje kompetencija za inkluzivno obrazovanje nastavnika redovnih škola. in Tematski zbornik radova međunarodnog značaja "Stanje i perspektive inkluzivnog obrazovanja u državama Zapadnog Balkana". 2019;:27-36. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3173 .
Đorđević, Srboljub, Nedović, Goran, Đorđević, Lucija, "Efekti projekta o inkluziji na promenu stavova i povećanje kompetencija za inkluzivno obrazovanje nastavnika redovnih škola" in Tematski zbornik radova međunarodnog značaja "Stanje i perspektive inkluzivnog obrazovanja u državama Zapadnog Balkana" (2019):27-36, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3173 .