Novi metodološki modeli u specijalnoj edukaciji
Апстракт
U radu su razmotreni osnovni principi i implikacije kvalitativnog pristupa unutar društvenih nauka, sa posebnim osvrtom na područje specijalne edukacije i rehabilitacije. Ukratko su predstavljene osnovni istraživačke tradicije (akciono istraživanje, utemeljena teorija, studija slučaja i narativna analiza. Aksiološke postavke kvalitativne paradigme prodiskutovane su na više nivoa i predloženi posebni kriterijumi za procenu kvaliteta kvalitativnih istraživanja. Konačno, razmotreni su ključni doprinosi novog pristupa i mogućnosti njegove integracije u glavne tokove društvene nauke. .
Кључне речи:
kvalitativna paradigma / pozitivizam / metodologija / epistemologija / vrednostiИзвор:
Specijalna edukacija i rehabilitacija, 2009, 1-2, 69-85Издавач:
- Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd
Институција/група
rFASPERTY - JOUR AU - Teovanović, Predrag PY - 2009 UR - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/272 AB - U radu su razmotreni osnovni principi i implikacije kvalitativnog pristupa unutar društvenih nauka, sa posebnim osvrtom na područje specijalne edukacije i rehabilitacije. Ukratko su predstavljene osnovni istraživačke tradicije (akciono istraživanje, utemeljena teorija, studija slučaja i narativna analiza. Aksiološke postavke kvalitativne paradigme prodiskutovane su na više nivoa i predloženi posebni kriterijumi za procenu kvaliteta kvalitativnih istraživanja. Konačno, razmotreni su ključni doprinosi novog pristupa i mogućnosti njegove integracije u glavne tokove društvene nauke. . PB - Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd T2 - Specijalna edukacija i rehabilitacija T1 - Novi metodološki modeli u specijalnoj edukaciji EP - 85 IS - 1-2 SP - 69 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_272 ER -
@article{ author = "Teovanović, Predrag", year = "2009", abstract = "U radu su razmotreni osnovni principi i implikacije kvalitativnog pristupa unutar društvenih nauka, sa posebnim osvrtom na područje specijalne edukacije i rehabilitacije. Ukratko su predstavljene osnovni istraživačke tradicije (akciono istraživanje, utemeljena teorija, studija slučaja i narativna analiza. Aksiološke postavke kvalitativne paradigme prodiskutovane su na više nivoa i predloženi posebni kriterijumi za procenu kvaliteta kvalitativnih istraživanja. Konačno, razmotreni su ključni doprinosi novog pristupa i mogućnosti njegove integracije u glavne tokove društvene nauke. .", publisher = "Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd", journal = "Specijalna edukacija i rehabilitacija", title = "Novi metodološki modeli u specijalnoj edukaciji", pages = "85-69", number = "1-2", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_272" }
Teovanović, P.. (2009). Novi metodološki modeli u specijalnoj edukaciji. in Specijalna edukacija i rehabilitacija Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd.(1-2), 69-85. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_272
Teovanović P. Novi metodološki modeli u specijalnoj edukaciji. in Specijalna edukacija i rehabilitacija. 2009;(1-2):69-85. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_272 .
Teovanović, Predrag, "Novi metodološki modeli u specijalnoj edukaciji" in Specijalna edukacija i rehabilitacija, no. 1-2 (2009):69-85, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_272 .