U: I. Čutura (ur.), Zbornik radova međunarodnog naučnog skupa Škola kao činilac razvoja nacionalnog i kulturnog identiteta i proevropskih vrednosti: obrazovanje i vaspitanje-tradicija i savremenost, 2012, 255-269
TY - CONF
AU - Jelić, Marija
PY - 2012
UR - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/2008
C3 - U: I. Čutura (ur.), Zbornik radova međunarodnog naučnog skupa Škola kao činilac razvoja nacionalnog i kulturnog identiteta i proevropskih vrednosti: obrazovanje i vaspitanje-tradicija i savremenost
T1 - Od tradicionalnog ka inkluzivnom modelu obrazovanja dece sa teškoćama u razovju
EP - 269
SP - 255
UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2008
ER -
@conference{
author = "Jelić, Marija",
year = "2012",
journal = "U: I. Čutura (ur.), Zbornik radova međunarodnog naučnog skupa Škola kao činilac razvoja nacionalnog i kulturnog identiteta i proevropskih vrednosti: obrazovanje i vaspitanje-tradicija i savremenost",
title = "Od tradicionalnog ka inkluzivnom modelu obrazovanja dece sa teškoćama u razovju",
pages = "269-255",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2008"
}
Jelić, M.. (2012). Od tradicionalnog ka inkluzivnom modelu obrazovanja dece sa teškoćama u razovju. in U: I. Čutura (ur.), Zbornik radova međunarodnog naučnog skupa Škola kao činilac razvoja nacionalnog i kulturnog identiteta i proevropskih vrednosti: obrazovanje i vaspitanje-tradicija i savremenost, 255-269.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2008
Jelić M. Od tradicionalnog ka inkluzivnom modelu obrazovanja dece sa teškoćama u razovju. in U: I. Čutura (ur.), Zbornik radova međunarodnog naučnog skupa Škola kao činilac razvoja nacionalnog i kulturnog identiteta i proevropskih vrednosti: obrazovanje i vaspitanje-tradicija i savremenost. 2012;:255-269.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2008 .
Jelić, Marija, "Od tradicionalnog ka inkluzivnom modelu obrazovanja dece sa teškoćama u razovju" in U: I. Čutura (ur.), Zbornik radova međunarodnog naučnog skupa Škola kao činilac razvoja nacionalnog i kulturnog identiteta i proevropskih vrednosti: obrazovanje i vaspitanje-tradicija i savremenost (2012):255-269,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2008 .