Cerebralna paraliza - praksičke i kognitivne funkcije
Samo za registrovane korisnike
2011
Knjiga (Objavljena verzija)
Metapodaci
Prikaz svih podataka o dokumentuApstrakt
Petnaest godina nakon pojave prvog izdanja monografije „Cerebralna
paraliza - praksičke i kognitivne funkcije”, pred Vama je i drugo
izdanje ove monografije. Dva osnovna razloga su nas motivisala da
se pojavi drugo izdanje. Prvi razlog se odnosi na činjenicu da je prvo
izdanje rasprodato pre više od deset godina i tako napravilo manjak
literature za studente Fakulteta za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju.
Drugi razlog leži u činjenici da je, cerebralna paraliza kao stanje,
uprkos tome što predstavlja veoma brojnu populaciju, počela da gubi
na interesovanju istraživača. Neka druga, inače veoma retka stanja,
postala su popularnija za istraživanje.
Ovo izdanje ima dva autora a rezultat toga je izmenjen, dopunjen
i proširen obim.
I ovom prilikom, izražavamo duboku zahvalnost svim profesionalcima
koji decenijama rade u edukaciji i rehabilitaciji dece sa cerebralnom
paralizom.
Autori
Izvor:
2011, 161-Izdavač:
- Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju
Institucija/grupa
rFASPERTY - BOOK AU - Rapaić, Dragan AU - Nedović, Goran PY - 2011 UR - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/1919 AB - Petnaest godina nakon pojave prvog izdanja monografije „Cerebralna paraliza - praksičke i kognitivne funkcije”, pred Vama je i drugo izdanje ove monografije. Dva osnovna razloga su nas motivisala da se pojavi drugo izdanje. Prvi razlog se odnosi na činjenicu da je prvo izdanje rasprodato pre više od deset godina i tako napravilo manjak literature za studente Fakulteta za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju. Drugi razlog leži u činjenici da je, cerebralna paraliza kao stanje, uprkos tome što predstavlja veoma brojnu populaciju, počela da gubi na interesovanju istraživača. Neka druga, inače veoma retka stanja, postala su popularnija za istraživanje. Ovo izdanje ima dva autora a rezultat toga je izmenjen, dopunjen i proširen obim. I ovom prilikom, izražavamo duboku zahvalnost svim profesionalcima koji decenijama rade u edukaciji i rehabilitaciji dece sa cerebralnom paralizom. Autori PB - Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju T1 - Cerebralna paraliza - praksičke i kognitivne funkcije SP - 161 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_1919 ER -
@book{ author = "Rapaić, Dragan and Nedović, Goran", year = "2011", abstract = "Petnaest godina nakon pojave prvog izdanja monografije „Cerebralna paraliza - praksičke i kognitivne funkcije”, pred Vama je i drugo izdanje ove monografije. Dva osnovna razloga su nas motivisala da se pojavi drugo izdanje. Prvi razlog se odnosi na činjenicu da je prvo izdanje rasprodato pre više od deset godina i tako napravilo manjak literature za studente Fakulteta za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju. Drugi razlog leži u činjenici da je, cerebralna paraliza kao stanje, uprkos tome što predstavlja veoma brojnu populaciju, počela da gubi na interesovanju istraživača. Neka druga, inače veoma retka stanja, postala su popularnija za istraživanje. Ovo izdanje ima dva autora a rezultat toga je izmenjen, dopunjen i proširen obim. I ovom prilikom, izražavamo duboku zahvalnost svim profesionalcima koji decenijama rade u edukaciji i rehabilitaciji dece sa cerebralnom paralizom. Autori", publisher = "Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju", title = "Cerebralna paraliza - praksičke i kognitivne funkcije", pages = "161", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_1919" }
Rapaić, D.,& Nedović, G.. (2011). Cerebralna paraliza - praksičke i kognitivne funkcije. Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju., 161. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_1919
Rapaić D, Nedović G. Cerebralna paraliza - praksičke i kognitivne funkcije. 2011;:161. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_1919 .
Rapaić, Dragan, Nedović, Goran, "Cerebralna paraliza - praksičke i kognitivne funkcije" (2011):161, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_1919 .