Razvojna procena i tretman dece predškolskog uzrasta (praktikum)
Апстракт
Tekst, koji je pred čitaocima, namenjen je, pre svega, studentima
Fakulteta za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Smera za Somato-
pediju, ali i studentima ostalih visokih škola i fakulteta, koji pri-
premaju stručnjake za saradnička, kao i vaspitačka zanimanja, a koji će
se, tokom svog rada, susretati sa decom sa smetnjama u razvoju. On je, ta-
kođe, namenjen i svim stručnjacima, koji se već bave vaspitnim radom,
kao i radom u razvojnim savetovalištima, a žele da svoje znanje inovi-
raju i obogate znanjima iz oblasti razvojne procene i tretmana dece sa
smetnjama u razvoju.
Praktikum je osmišljen tako da odgovori na zahteve programa
predmeta „Razvojna procena i tretman dece sa motoričkim poremećaji-
ma predškolskog uzrasta“, ali i da sistematizuje dosadašnja znanja i
ponudi nova rešenja u procesu procene i tretmana dece sa smetnjama u
razvoju.
Tekst je koncipiran tako da, čitaoca, najpre, upozna sa teorijskim
osnovama, ne samo metoda i tehnika razvojne procene, već i... važnosti
pravovremenog i adekvatnog razvoja određene sposobnosti za ukupan
razvoj deteta. Aktivnosti, koje se preduzimaju u cilju tretmana, za-
mišljene su tako da zadovolje dečiju prirodnu potrebu za igrom, a da
istovremeno, ispoštuju sve zahteve organizovanog, ciljanog i vođenog
tretmana.
Kako se znanja iz oblasti razvojne procene i tretmana stalno ino-
viraju, a u oblasti tretmana velikim delom zavise i od kreativnosti
defektologa, ponuđeni testovi i aktivnosti u cilju tretmana, ne treba
da budu shvaćeni kao konačni.
Nastojale smo da, izborom i tumačenjem testova, kao i strukturi-
sanjem aktivnosti tretmana, na savremen i široj čitalačkoj publici,
prijemčiv način, implementiramo bogatu tradiciju razvojne procene
i tretmana, u specijalnoj edukaciji i rehabilitaciji, u savremeni pri-
stup rada u ovoj oblasti.
Autori
Извор:
2011, 220-Издавач:
- Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju
Институција/група
rFASPERTY - BOOK AU - Nikolić, Snežana AU - Ilić-Stošović, Danijela AU - Ilić, Snežana PY - 2011 UR - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/1882 AB - Tekst, koji je pred čitaocima, namenjen je, pre svega, studentima Fakulteta za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Smera za Somato- pediju, ali i studentima ostalih visokih škola i fakulteta, koji pri- premaju stručnjake za saradnička, kao i vaspitačka zanimanja, a koji će se, tokom svog rada, susretati sa decom sa smetnjama u razvoju. On je, ta- kođe, namenjen i svim stručnjacima, koji se već bave vaspitnim radom, kao i radom u razvojnim savetovalištima, a žele da svoje znanje inovi- raju i obogate znanjima iz oblasti razvojne procene i tretmana dece sa smetnjama u razvoju. Praktikum je osmišljen tako da odgovori na zahteve programa predmeta „Razvojna procena i tretman dece sa motoričkim poremećaji- ma predškolskog uzrasta“, ali i da sistematizuje dosadašnja znanja i ponudi nova rešenja u procesu procene i tretmana dece sa smetnjama u razvoju. Tekst je koncipiran tako da, čitaoca, najpre, upozna sa teorijskim osnovama, ne samo metoda i tehnika razvojne procene, već i važnosti pravovremenog i adekvatnog razvoja određene sposobnosti za ukupan razvoj deteta. Aktivnosti, koje se preduzimaju u cilju tretmana, za- mišljene su tako da zadovolje dečiju prirodnu potrebu za igrom, a da istovremeno, ispoštuju sve zahteve organizovanog, ciljanog i vođenog tretmana. Kako se znanja iz oblasti razvojne procene i tretmana stalno ino- viraju, a u oblasti tretmana velikim delom zavise i od kreativnosti defektologa, ponuđeni testovi i aktivnosti u cilju tretmana, ne treba da budu shvaćeni kao konačni. Nastojale smo da, izborom i tumačenjem testova, kao i strukturi- sanjem aktivnosti tretmana, na savremen i široj čitalačkoj publici, prijemčiv način, implementiramo bogatu tradiciju razvojne procene i tretmana, u specijalnoj edukaciji i rehabilitaciji, u savremeni pri- stup rada u ovoj oblasti. Autori PB - Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju T1 - Razvojna procena i tretman dece predškolskog uzrasta (praktikum) SP - 220 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_1882 ER -
@book{ author = "Nikolić, Snežana and Ilić-Stošović, Danijela and Ilić, Snežana", year = "2011", abstract = "Tekst, koji je pred čitaocima, namenjen je, pre svega, studentima Fakulteta za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Smera za Somato- pediju, ali i studentima ostalih visokih škola i fakulteta, koji pri- premaju stručnjake za saradnička, kao i vaspitačka zanimanja, a koji će se, tokom svog rada, susretati sa decom sa smetnjama u razvoju. On je, ta- kođe, namenjen i svim stručnjacima, koji se već bave vaspitnim radom, kao i radom u razvojnim savetovalištima, a žele da svoje znanje inovi- raju i obogate znanjima iz oblasti razvojne procene i tretmana dece sa smetnjama u razvoju. Praktikum je osmišljen tako da odgovori na zahteve programa predmeta „Razvojna procena i tretman dece sa motoričkim poremećaji- ma predškolskog uzrasta“, ali i da sistematizuje dosadašnja znanja i ponudi nova rešenja u procesu procene i tretmana dece sa smetnjama u razvoju. Tekst je koncipiran tako da, čitaoca, najpre, upozna sa teorijskim osnovama, ne samo metoda i tehnika razvojne procene, već i važnosti pravovremenog i adekvatnog razvoja određene sposobnosti za ukupan razvoj deteta. Aktivnosti, koje se preduzimaju u cilju tretmana, za- mišljene su tako da zadovolje dečiju prirodnu potrebu za igrom, a da istovremeno, ispoštuju sve zahteve organizovanog, ciljanog i vođenog tretmana. Kako se znanja iz oblasti razvojne procene i tretmana stalno ino- viraju, a u oblasti tretmana velikim delom zavise i od kreativnosti defektologa, ponuđeni testovi i aktivnosti u cilju tretmana, ne treba da budu shvaćeni kao konačni. Nastojale smo da, izborom i tumačenjem testova, kao i strukturi- sanjem aktivnosti tretmana, na savremen i široj čitalačkoj publici, prijemčiv način, implementiramo bogatu tradiciju razvojne procene i tretmana, u specijalnoj edukaciji i rehabilitaciji, u savremeni pri- stup rada u ovoj oblasti. Autori", publisher = "Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju", title = "Razvojna procena i tretman dece predškolskog uzrasta (praktikum)", pages = "220", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_1882" }
Nikolić, S., Ilić-Stošović, D.,& Ilić, S.. (2011). Razvojna procena i tretman dece predškolskog uzrasta (praktikum). Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju., 220. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_1882
Nikolić S, Ilić-Stošović D, Ilić S. Razvojna procena i tretman dece predškolskog uzrasta (praktikum). 2011;:220. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_1882 .
Nikolić, Snežana, Ilić-Stošović, Danijela, Ilić, Snežana, "Razvojna procena i tretman dece predškolskog uzrasta (praktikum)" (2011):220, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_1882 .