Приказ основних података о документу
Metodika nastave matematike za decu ometenu u intelektualnom razvoju
dc.creator | Japundža-Milisavljević, Mirjana | |
dc.date.accessioned | 2021-06-17T12:32:34Z | |
dc.date.available | 2021-06-17T12:32:34Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.isbn | 978-86-80113-76-0 | |
dc.identifier.uri | http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/1662 | |
dc.description.abstract | Usled novonastalih reformi u organizaciji naučno-obrazovnog procesa, kao i reformi funkcionisanja visokoškolskih insti- tucija kod nas, uslovljenih brzim Naučno-tehnološkim razvojem i sveobuhvatnim društvenim promenama koje za cilj imaju bržu i lakšu integraciju svakog od nas u svet nauke i kulture, dolazi do promena i na mikro planu, odnosno zahteva se određeni angažman nastavnika na izradi savremenog nastavnog programa i literatu- re koja će biti u skladu sa zahtevima novog doba. Potrebe brzog menjanja i adaptacije na novu društvenu stvar- nost su i u oblasti naše nauke dovele do određenih promena i no- vih saznanja, koja se u mnogome razlikuju od dosadašnjih, ili na dosadašnja bacaju novo svetlo. Jer promena naziva same nauke ne odnosi se samo na puku terminološku promenu, već ista odraža- va novi duh i kvalitativnu razliku između onog što je na polju naše nauke rađeno u prošlosti i sada. S tim u vezi stoji i po- treba izrade novih udžbenika koji će sačuvati do sada dostignuta znanja koja su izdržala probu vremena, i koja će integrisati nova saznanja i iskustva koja za cilj imaju lakše razumevanje određenih osnovnih pojmova, kao i lakšu primenu stečenih znanja u praksi. U udžbeniku Metodika nastave matematike za decu ometenu u intelektualnom razvoju, složena materija sa dovoljno detalja, izložena je u okviru dve celine. Prva celina obuhvata osnovne pojmove vezane za metodiku nastave matematike, kao i definisanje osnovnih kognitivnih funcija koje uslovljavaju usvajanje ap- straktnih matematičkih sadržaja kao najvažnijeg dela metodike nastave matematike za decu ometenu u intelektualnom razvoju. Poseb- no bismo istakli deo koji se odnosi na ličnost edukatora koji predaje matematiku deci ometenoj u intelektualnom razvoju, kao i prostorno uređenje učionice za nastavni čas matematike. Drugi deo obuhvata metodički pristup nastavnom programu na- stave matematike za decu ometenu u intelektualnom razvoju. Ovaj deo obuhvata nastavne metode, oblike, nastavna sredstva i ti- pove nastavnog časa matematike. Osnovni matematički pojmovi obrađeni su na jednostavan i razumljiv način, kao i metodski pristup matematičkim sadržajima. Praćenje i ocenjivanje rada i uspeha učenika u nastavi matematike za decu ometenu u inte- lektualnom razvoju obrađeno je na poslednjim stranicama ovog udžbenika. Nadamo se da će ova knjiga probuditi interesovanja njenih čitalaca za istraživanjem i dubljim razumevanjem | |
dc.language | sr | |
dc.publisher | Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation | |
dc.rights | closedAccess | |
dc.title | Metodika nastave matematike za decu ometenu u intelektualnom razvoju | sr |
dc.type | book | |
dc.rights.license | ARR | |
dc.citation.other | udžbenik, izdanje: 1 | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_1662 | |
dc.type.version | publishedVersion |