School evaluation of knowledge in children with mild mental retardation
Školsko procenjivanje znanja dece s lakom mentalnom retardacijom
Apstrakt
This research deals with level evaluation of adoptional school knowledge for Nature and Society subject. The sample contains 93 young school age participations, booth sexes. During knowledge evaluation Criteria test is used to, and numerical marks are taken from school records. The results that we got point out to very high numerical marks comparing to criterical knowledge evaluation.
Rad se bavi procenom nivoa usvojenosti školskog znanja iz nastavnog predmeta Priroda i društvo. Uzorak obuhvata 93 ispitanika mlađeg školskog uzrasta, oba pola. Pri proceni znanja korišćen je Kriterijumski test dok su numeričke ocene preuzete iz školske dokumentacije. Rezultati ukazuju na vrlo visoke numeričke ocene u poređenju sa kriterijumskim ocenjivanjem znanja.
Ključne reči:
numerical marks / Criteria test / mild mental retardation / numeričko ocenjivanje / kriterijumski test / laka mentalna retardacijaIzvor:
Beogradska defektološka škola, 2006, 2, 123-130Izdavač:
- Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd
Institucija/grupa
rFASPERTY - JOUR AU - Japundža-Milisavljević, Mirjana AU - Maćešić-Petrović, Dragana PY - 2006 UR - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/104 AB - This research deals with level evaluation of adoptional school knowledge for Nature and Society subject. The sample contains 93 young school age participations, booth sexes. During knowledge evaluation Criteria test is used to, and numerical marks are taken from school records. The results that we got point out to very high numerical marks comparing to criterical knowledge evaluation. AB - Rad se bavi procenom nivoa usvojenosti školskog znanja iz nastavnog predmeta Priroda i društvo. Uzorak obuhvata 93 ispitanika mlađeg školskog uzrasta, oba pola. Pri proceni znanja korišćen je Kriterijumski test dok su numeričke ocene preuzete iz školske dokumentacije. Rezultati ukazuju na vrlo visoke numeričke ocene u poređenju sa kriterijumskim ocenjivanjem znanja. PB - Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd T2 - Beogradska defektološka škola T1 - School evaluation of knowledge in children with mild mental retardation T1 - Školsko procenjivanje znanja dece s lakom mentalnom retardacijom EP - 130 IS - 2 SP - 123 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_104 ER -
@article{ author = "Japundža-Milisavljević, Mirjana and Maćešić-Petrović, Dragana", year = "2006", abstract = "This research deals with level evaluation of adoptional school knowledge for Nature and Society subject. The sample contains 93 young school age participations, booth sexes. During knowledge evaluation Criteria test is used to, and numerical marks are taken from school records. The results that we got point out to very high numerical marks comparing to criterical knowledge evaluation., Rad se bavi procenom nivoa usvojenosti školskog znanja iz nastavnog predmeta Priroda i društvo. Uzorak obuhvata 93 ispitanika mlađeg školskog uzrasta, oba pola. Pri proceni znanja korišćen je Kriterijumski test dok su numeričke ocene preuzete iz školske dokumentacije. Rezultati ukazuju na vrlo visoke numeričke ocene u poređenju sa kriterijumskim ocenjivanjem znanja.", publisher = "Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd", journal = "Beogradska defektološka škola", title = "School evaluation of knowledge in children with mild mental retardation, Školsko procenjivanje znanja dece s lakom mentalnom retardacijom", pages = "130-123", number = "2", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_104" }
Japundža-Milisavljević, M.,& Maćešić-Petrović, D.. (2006). School evaluation of knowledge in children with mild mental retardation. in Beogradska defektološka škola Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd.(2), 123-130. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_104
Japundža-Milisavljević M, Maćešić-Petrović D. School evaluation of knowledge in children with mild mental retardation. in Beogradska defektološka škola. 2006;(2):123-130. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_104 .
Japundža-Milisavljević, Mirjana, Maćešić-Petrović, Dragana, "School evaluation of knowledge in children with mild mental retardation" in Beogradska defektološka škola, no. 2 (2006):123-130, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_104 .