Students with language learning disabilities and difficulties in a foreign language classroom
Nastava stranih jezika za učenike sa teškoćama u njihovom usvajanju
2016
Preuzimanje 🢃
Članak u časopisu (Objavljena verzija)
Metapodaci
Prikaz svih podataka o dokumentuApstrakt
The aim of this paper is to present a brief review of the factors significant for foreign language learning, with special emphasis on students with language learning disabilities and difficulties. The paper overviews the available literature on how native language skills and foreign language aptitude influence the success in foreign language acquisition. Also, it points out the importance of teachers' role and appropriate teaching modifications and methods suitable for students who have difficulties in foreign language learning.
U radu je prikazan kratak pregled faktora značajnih za učenje stranih jezika, uz poseban osvrt na učenike koji ispoljavaju teškoće u njihovom usvajanju. Na osnovu dostupne literature, razmatran je uticaj veština maternjeg jezika i sklonosti ka stranim jezicima, na uspeh u usvajanju stranog jezika. Takođe, u radu se ističe značaj uloge nastavnika i nastavnih modifikacija i metoda odgovarajućih za učenike sa teškoćama u učenju stranih jezika.
Ključne reči:
language learning difficulties / native language skills / foreign language aptitude / instructional modifications / teškoće u učenju stranih jezika / veštine maternjeg jezika / sklonost ka učenju stranog jezika / nastavne modifikacijeIzvor:
Specijalna edukacija i rehabilitacija, 2016, 15, 4, 461-474Izdavač:
- Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd
Institucija/grupa
rFASPERTY - JOUR AU - Ivančević-Otanjac, Maja PY - 2016 UR - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/1030 AB - The aim of this paper is to present a brief review of the factors significant for foreign language learning, with special emphasis on students with language learning disabilities and difficulties. The paper overviews the available literature on how native language skills and foreign language aptitude influence the success in foreign language acquisition. Also, it points out the importance of teachers' role and appropriate teaching modifications and methods suitable for students who have difficulties in foreign language learning. AB - U radu je prikazan kratak pregled faktora značajnih za učenje stranih jezika, uz poseban osvrt na učenike koji ispoljavaju teškoće u njihovom usvajanju. Na osnovu dostupne literature, razmatran je uticaj veština maternjeg jezika i sklonosti ka stranim jezicima, na uspeh u usvajanju stranog jezika. Takođe, u radu se ističe značaj uloge nastavnika i nastavnih modifikacija i metoda odgovarajućih za učenike sa teškoćama u učenju stranih jezika. PB - Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd T2 - Specijalna edukacija i rehabilitacija T1 - Students with language learning disabilities and difficulties in a foreign language classroom T1 - Nastava stranih jezika za učenike sa teškoćama u njihovom usvajanju EP - 474 IS - 4 SP - 461 VL - 15 DO - 10.5937/specedreh15-12071 ER -
@article{ author = "Ivančević-Otanjac, Maja", year = "2016", abstract = "The aim of this paper is to present a brief review of the factors significant for foreign language learning, with special emphasis on students with language learning disabilities and difficulties. The paper overviews the available literature on how native language skills and foreign language aptitude influence the success in foreign language acquisition. Also, it points out the importance of teachers' role and appropriate teaching modifications and methods suitable for students who have difficulties in foreign language learning., U radu je prikazan kratak pregled faktora značajnih za učenje stranih jezika, uz poseban osvrt na učenike koji ispoljavaju teškoće u njihovom usvajanju. Na osnovu dostupne literature, razmatran je uticaj veština maternjeg jezika i sklonosti ka stranim jezicima, na uspeh u usvajanju stranog jezika. Takođe, u radu se ističe značaj uloge nastavnika i nastavnih modifikacija i metoda odgovarajućih za učenike sa teškoćama u učenju stranih jezika.", publisher = "Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd", journal = "Specijalna edukacija i rehabilitacija", title = "Students with language learning disabilities and difficulties in a foreign language classroom, Nastava stranih jezika za učenike sa teškoćama u njihovom usvajanju", pages = "474-461", number = "4", volume = "15", doi = "10.5937/specedreh15-12071" }
Ivančević-Otanjac, M.. (2016). Students with language learning disabilities and difficulties in a foreign language classroom. in Specijalna edukacija i rehabilitacija Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd., 15(4), 461-474. https://doi.org/10.5937/specedreh15-12071
Ivančević-Otanjac M. Students with language learning disabilities and difficulties in a foreign language classroom. in Specijalna edukacija i rehabilitacija. 2016;15(4):461-474. doi:10.5937/specedreh15-12071 .
Ivančević-Otanjac, Maja, "Students with language learning disabilities and difficulties in a foreign language classroom" in Specijalna edukacija i rehabilitacija, 15, no. 4 (2016):461-474, https://doi.org/10.5937/specedreh15-12071 . .
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Značajnost fonološke svesnosti srpskog jezika u ovladavanju Čitanjem na engleskom jeziku kod dece sa razvojnim poremećajem Koordinacije / Importance of phonological awareness of the serbian language In early english reading in children with developmental Coordination disorder
Janjić, Jovana; Nikolić, Snežana; Ilić Stošović, Danijela (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2021) -
Značajnost fonološke svesnosti srpskog jezika u ovladavanju čitanjem na engleskom jeziku kod dece sa razvojnim poremećajem koordinacije / Importance of phonological awareness of the Serbian language in early English reading in children with developmental coordination disorder
Janjić, Jovana; Nikolić, Snežana; Ilić-Stošović, Danijela (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju / University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2021) -
Jezičke sposobnosti kod starijih osoba normalnog procesa starenja / Language abilities in elderly persons of the normal aging
Vuković, Mile; Jerkić Rajić, Lana (Unapređenje kvalitete života djece i mladih, 2023)