Browsing by Author "Eškirović, Branka"
Now showing items 1-20 of 70
-
Akomodacija radnih mesta za osobe sa oštećenjem vida / The accomodation of workplaces for visually impaired persons
Žigić, Vesna (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2015) -
Attention in visually impaired children
Maćešić-Petrović, Dragana; Vučinić, Vesna; Jablan, Branka; Eškirović, Branka (Elsevier, 2005) -
Attitudes of typically developing children's parents toward inclusive education of visually impaired preschool children / Stavovi roditelja dece tipičnog razvoja prema inkluzivnom obrazovanju dece sa oštećenjem vida predškolskog uzrasta
Anđelković, Marija; Vučinić, Vesna; Jablan, Branka; Eškirović, Branka (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2012) -
Cognitive development of the children with visual impairment and special educational treatment
Maćešić-Petrović, Dragana; Vučinić, Vesna; Eškirović, Branka (Elsevier Science bv, Amsterdam, 2010) -
The competence for the work with visually impaired children with additional disabilities / Kompetencije za rad sa osobama oštećenog vida sa višestrukim smetnjama
Vučinić, Vesna; Eškirović, Branka; Maćešić-Petrović, Dragana; Anđelković, Marija (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2009) -
Contents of individual education plan for children with disabilities in the Republic of Serbia
Jablan, Branka; Grbović, Aleksandra; Vučinić, Vesna; Eškirović, Branka (Abstracts of paper presentation, 2012) -
Developmental abilities in children with mild visual impairment / Razvojne sposobnosti dece sa lakšim smetnjama vida
Vučinić, Vesna; Gligorović, Milica; Jablan, Branka; Eškirović, Branka (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2012) -
Drawing of shapes and visual functions in children in grammar school
Jablan, Branka; Eškirović, Branka; Vučinić, Vesna (Abstract Book, 2005) -
Education of Students with Visual Impairment in Regular Schools
Anđelković, Marija; Vučinić, Vesna; Jablan, Branka; Eškirović, Branka (Book of selected papers The Faculty of Teacher Education in the Hungarian Language in Subotica, University of Novi Sad, 2015) -
Edukacioni pristup čitanju slabovidih učenika / Educational approach to reading of students with low vision
Eškirović, Branka; Vučinić, Vesna; Jablan, Branka (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2012) -
The elements of creativity of visually impaired children / Elementi kreativnosti dece sa oštećenjem vida
Anđelković, Marija; Vučinić, Vesna; Eškirović, Branka (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2009) -
Elements of language competence by visually impaired children: Verbalisms / Elementi jezičke kompetencije kod dece sa oštećenjem vida - verbalizmi
Vučinić, Vesna; Eškirović, Branka; Jablan, Branka (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2006) -
The errors at copying sentence of blind persons, low vision persons and pupils without sight impairments / Greške u prepisivanju rečenice kod slepih, slabovidih i učenika bez oštećenja vida
Tulumović, Ševala; Eškirović, Branka; Vučinić, Vesna (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2009) -
The frequency of written grammar mistakes by blind persons, low vision persons and pupils without sight impairments / Učestalost grešaka u pisanju slepih, slabovidih i učenika bez oštećenja vida
Tulumović, Ševala; Eškirović, Branka; Vučinić, Vesna (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2010) -
Importance of early experience in orientation and mobility of blind children / Značaj ranog iskustva u orijentaciji i samostalnom kretanju slepe dece
Vučinić, Vesna; Eškirović, Branka; Jablan, Branka (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2007) -
Individual education plan for children with visual impairments in a different educational setting
Jablan, Branka; Grbović, Aleksandra; Vučinić, Vesna; Eškirović, Branka (Abstracts of paper presentation, 2012) -
Individualizacija i integracija u nastavi sa decom oštećenog vida / Individualizacija i integracija u nastavi sa decom oštećenog vida
Eškirović, Branka; Vučinić, Vesna (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2008) -
Individualni obrazovni plan za učenika sa oštećenjem vida / Individual education plan for students with visual impairments
Jablan, Branka; Vučinić, Vesna; Eškirović, Branka (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2012) -
Individualni obrazovni pristup slabovidoj deci u području percepcije i koordinacije pokreta
Eškirović, Branka; Vučinić, Vesna; Jablan, Branka (Zbornik rezimea, 2011) -
The influence of manifest strabismus and stereoscopic vision on non-verbal abilities of visually impaired children
Gligorović, Milica; Vučinić, Vesna; Eškirović, Branka; Jablan, Branka (Pergamon-Elsevier Science Ltd, Oxford, 2011)