Приказ основних података о документу

Nivo retencije znanja i stav studenata prema tradicionalnoj i kombinovanoj nastavi iz humane genetike

dc.creatorPetrušić, Igor
dc.creatorRadin, Sonja P.
dc.creatorSavković, Zorica
dc.creatorBunjevački, Vera I.
dc.creatorBajčetić, Miloš I.
dc.date.accessioned2021-06-09T14:14:29Z
dc.date.available2021-06-09T14:14:29Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.issn0547-3330
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/996
dc.description.abstractThe aim of this research was to compare knowledge retention and course satisfaction among the students who attended a combined teaching course (traditional form and online course) and those who attended only the traditional course in human genetics. The study comprised 169 students divided in two groups. The first group included 88 students who attended the combined course, and the second group participated in the traditional course. A knowledge test was given after the end of the courses and six months later.. The results of both groups were compared. Further on, the students in the combined course were divided in three categories according to the levels of online activities: weak, moderate and very active. The categories were compared with each other, and with the results of the students who attended the traditional course. The students who attended the combined course achieved considerably higher results on both tests compared to the students who attended the traditional course. The average number of points on both tests was statistically considerably higher in the group of very active students compared to those moderately active or weak and, of course, better than the students who attended the traditional course The results show that the online course was marked highly, showed higher knowledge retention and that the satisfaction with the combined course was exceptional.en
dc.description.abstractCilj ovog istraživanja bio je da se uporedi retencija znanja i zadovoljstvo kursom među studentima koji su pohađali kombinovanu nastavu (tradicionalan oblik i onlajn kurs) i onima koji su pohađali tradicionalni oblik nastave iz predmeta humana genetika. Studija je obuhvatila 169 studenata podeljenih u dve grupe. Prvu grupu je činilo 88 studenata koji su pohađali kombinovani kurs, a drugu grupu su činili studenti koji su pohađali tradicionalni kurs. Testiranje znanja je rađeno nakon završetka kursa i ponovo šest meseci kasnije. Rezultati testiranja su upoređeni između ove dve grupe. Takođe, studenti sa kombinovanog kursa su podeljeni u tri kategorije prema nivou aktivnosti na onlajn kursu: slabo aktivni, umereno aktivni i veoma aktivni. Kategorije su upoređene međusobno, kao i sa rezultatom studenata koji su pohađali tradicionalnu nastavu. Na oba testa su studenti koji su završili kombinovani kurs bili znatno bolji od studenata koji su pohađali tradicionalni oblik nastave. Prosečan broj poena na oba testa koje su postigli veoma aktivni studenti bio je statistički značajno veći u odnosu na umereno aktivne, slabo aktivne i studente koji su pohađali tradicionalnu nastavu. Rezultati ispitivanja procene studenata pokazuju da je onlajn kurs ocenjen visokim ocenama i da je zadovoljstvo kombinovanim oblikom nastave bilo izuzetno. Rezultati su pokazali veću efektivnost, tj. retenciju znanja kod studenata koji su pohađali kombinovani kurs.sr
dc.publisherPedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd
dc.rightsopenAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.sourceNastava i vaspitanje
dc.subjecte-learningen
dc.subjectcombined learningen
dc.subjecteducational technologiesen
dc.subjectelektronsko učenjesr
dc.subjectkombinovano učenjesr
dc.subjectobrazovne tehnologijesr
dc.titleThe level of knowledge retention and the attitude of students towards traditional and combined human genetics teachingen
dc.titleNivo retencije znanja i stav studenata prema tradicionalnoj i kombinovanoj nastavi iz humane genetikesr
dc.typearticle
dc.rights.licenseBY-SA
dc.citation.epage449
dc.citation.issue2
dc.citation.other65(2): 439-449
dc.citation.rankM24
dc.citation.spage439
dc.citation.volume65
dc.identifier.doi10.5937/nasvas1602439p
dc.identifier.fulltexthttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/bitstream/id/853/993.pdf
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу