Приказ основних података о документу

Koncept motoričkog učenja i njegova primenjivost u radu sa osobama sa invaliditetom

dc.creatorPotić, Srećko
dc.creatorNedović, Goran
dc.creatorMacanović, Nebojša
dc.date.accessioned2021-06-09T14:12:36Z
dc.date.available2021-06-09T14:12:36Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.issn0354-8759
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/967
dc.description.abstractA man organizes his behavior in the social field largely by motor actions. Motor skills underlie motor behavior, whereby the process of acquiring motor skills is directly determined by motor learning. This paper presents a theoretical elaboration of the concept of motor learning, with special emphasis on the importance of sensory information for the motor learning and the applicability of this concept in working with people with disabilities. Literature data suggest that the concept of motor learning is extremely important for the rehabilitation of persons with disabilities, given the fact that there is an increasing number of studies whose results confirm the positive effects of implementation of motor learning in the rehabilitation of adults with disabilities, as well as children with disabilities.en
dc.description.abstractČovek organizuje svoje ponašanje u socijalnom polju u velikoj meri putem motoričkih akcija. U osnovi motoričkog ponašanja nalaze se motoričke veštine, pri čemu je proces sticanja motoričkih veština direktno determinisan motoričkim učenjem. U ovom radu je data teorijska elaboracija koncepta motoričkog učenja, sa posebnim osvrtom na značaj senzorne informacije za motoričko učenje i primenjivost ovog koncepta u radu sa osobama sa invaliditetom. Literaturni podaci ukazuju na to da je koncept motoričkog učenja od izuzetog značaja za rehabilitaciju osoba sa invaliditetom, s obzirom da je sve više studija čiji rezultati govore o pozitivnim efektima primene motoričkog učenja u rehabilitaciji odraslih osoba sa invaliditetom, ali i dece sa smetnjama u razvoju.sr
dc.publisherUniverzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd
dc.rightsopenAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.sourceBeogradska defektološka škola
dc.subjectmotor learningen
dc.subjectmotor skillsen
dc.subjectdevelopmental disordersen
dc.subjectdisabilityen
dc.subjectmotoričko učenjesr
dc.subjectmotoričke veštinesr
dc.subjectsmetnje u razvojusr
dc.subjectinvaliditetsr
dc.titleThe concept of motor learning and its applicability in working with people with disabilitiesen
dc.titleKoncept motoričkog učenja i njegova primenjivost u radu sa osobama sa invaliditetomsr
dc.typearticle
dc.rights.licenseBY-SA
dc.citation.epage89
dc.citation.issue3
dc.citation.other22(3): 73-89
dc.citation.rankM52
dc.citation.spage73
dc.citation.volume22
dc.identifier.fulltexthttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/bitstream/id/832/964.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_967
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу