Приказ основних података о документу

Obqem i soderzxanie ispolxzovanija ucxalimisja nacxalxnwh sxkol interneta

dc.creatorMarković, Marija
dc.creatorPopović-Ćitić, Branislava
dc.date.accessioned2021-06-09T14:11:27Z
dc.date.available2021-06-09T14:11:27Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.issn0031-3807
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/949
dc.description.abstractThe aim of the research is to identify the scope and content of Internet use in primary-school students population, and to test differences in Internet use regarding gender and class level. The sample consists of 450 students from five Belgrade’s primary schools, with the average age of 12.7 years. Most important research results show that: 87% of students have access to the Internet from their own home; 61% of students visit Internet on a daily basis; 35% of students spend more than two hours on Internet a day; 80% of students visit musical websites, YouTube and Facebook; male students more often search content regarding video games and sport, while female students more frequently visit pages that are related to fashion and celebrities; male students spend more time on the Internet than girls, and they initiate Internet use on a lower age level than girls; intensity and frequency of Internet use is increasing with their age. Results of the research are discussed in the context of prevention of potential consequences of excessive and inadequate Internet use.en
dc.description.abstractOsnovu rada čini istraživanje čiji je cilj utvrđivanje obima i sadržaja korišćenja interneta u populaciji učenika osnovnih škola i testiranje razlika u upotrebi interneta u odnosu na pol učenika i razred koji pohađaju. Uzorak je činilo 450 učenika starijih razreda iz pet beogradskih osnovnih škola, prosečne starosti 12,7 godina. Najznačajniji rezultati istraživanja jesu: 87% učenika ima pristup internetu iz sopstvenog doma; 61% učenika svakodnevno posećuje internet; 35% učenika provodi na internetu više od dva sata dnevno; 80% učenika veoma često posećuje muzičke sadržaje i internet-stranice Jutjub i Fejsbuk; dečaci češće pretražuju sadržaje vezane za računarske igrice i sport, dok devojčice više posećuju sadržaje koji se odnose na modu i poznate ličnosti; dečaci provode više sati dnevno na internetu nego devojčice i počinju na mlađem uzrastu da koriste internet; intenzitet i učestalost upotrebe interneta povećavaju se sa uzrastom. O dobijenim rezultatima istraživanja diskutovalo se u kontekstu prevencije eventualnih posledica prekomerne i neadekvatne upotrebe interneta.sr
dc.publisherForum pedagoga Srbije i Crne Gore, Beograd
dc.rightsopenAccess
dc.sourcePedagogija
dc.subjectInterneten
dc.subjectStudentsen
dc.subjectPrimary-schoolen
dc.subjectPreventionen
dc.subjectinternetsr
dc.subjectučenicisr
dc.subjectosnovna školasr
dc.subjectprevencijasr
dc.titleScope and content of internet use in primary-school students populationen
dc.titleObqem i soderzxanie ispolxzovanija ucxalimisja nacxalxnwh sxkol internetaru
dc.titleObim i sadržaj korišćenja interneta od strane učenika osnovnih školasr
dc.typearticle
dc.rights.licenseARR
dc.citation.epage104
dc.citation.issue1
dc.citation.other70(1): 93-104
dc.citation.rankM51
dc.citation.spage93
dc.citation.volume70
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_949
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

ДатотекеВеличинаФорматПреглед

Уз овај запис нема датотека.

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу