Приказ основних података о документу

Modeli kooperativnog učenja

dc.creatorKovačević, Jasmina
dc.date.accessioned2021-06-09T13:15:53Z
dc.date.available2021-06-09T13:15:53Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.issn0354-8759
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/90
dc.description.abstractIn this work is discussed about theoretical basis of co-operative learning. In this work is defined what the co-operative learning is, advantages and disadvantages of co-operative learning, organization and given the example of class organization dye this kind of teaching.en
dc.description.abstractU radu je data teoretska koncepcija kooperativnog učenja sa načelima organizacije i realizacije. Analizirani su aktuelni modeli kooperativnog učenja sa prednostima i nedostatcima, kao i mogućnostima primene u nastavnom radu.sr
dc.publisherUniverzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd
dc.rightsopenAccess
dc.sourceBeogradska defektološka škola
dc.subjectco-operative learningen
dc.subjectinteractionen
dc.subjectinteractive learningen
dc.subjectform of worken
dc.subjectkooperativno učenjesr
dc.subjectinterakcijasr
dc.subjectinteraktivna nastavasr
dc.subjectoblik radasr
dc.titleModels of co-operative learningen
dc.titleModeli kooperativnog učenjasr
dc.typearticle
dc.rights.licenseARR
dc.citation.epage249
dc.citation.issue3
dc.citation.other(3): 235-249
dc.citation.spage235
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_90
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

ДатотекеВеличинаФорматПреглед

Уз овај запис нема датотека.

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу